Quantcast
231 ΣΧΟΛΙΑ

Κετσετζόγλου: Στην τελική ευθεία για προπονητή με υψηλό κασέ η ΑΕΚ (AUDIO)

Διαβάστε και ακούστε τι είπε ο Κώστας Κετσετζόγλου στον ΣΠΟΡ FM, το πρωί της Τρίτης και για τον Ραζβάν Λουτσέσκου

Τα σενάρια που αναπτύχθηκαν εκ νέου και συνδέουν την ΑΕΚ με τον Ραζβάν Λουτσέσκου σχολίασε, μεταξύ άλλων, στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6 ο Κώστας Κετσετζόγλου. Μιλώντας στην εκπομπή των Βασίλη Βέργη-Βάιου Τσούτσικα, σημείωσε ότι ο Ρουμάνος είναι δεδομένα καλός προπονητής, ωστόσο τόνισε χαρακτηριστικά πως αν βάλεις το όνομά του μαζί με αυτό της ΑΕΚ στο… google, θα σου βγάλει 3.000 δηλώσεις.

Όπως και να ‘χει, σημείωσε ότι σύντομα η «Ένωση» θα έχει κλείσει τον νέο της προπονητή, ενώ αναφέρθηκε και στις δηλώσεις του Γιάννη Βούρου για την «Αγια-Σοφιά», σύμφωνα με τις οποίες η άδεια λειτουργίας θα βγει το Πάσχα του 2022 και η χωρητικότητα θα είναι πάνω από 33.000 θέσεις.


44.000€ εγγυημένες* στην 5η περίοδο της Novileague! Ξεκίνα από σήμερα (21+)
*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
R21_AEK - 14/4/2021 11:04

Καλυτερα να ερθει ο Βλανταν Ιβιτς παρα ο Ρουμανος που μας ελεγε κλεφτες και προκαλουσε με τις δηλωσεις του.

Fotakos69 - 14/4/2021 01:28

Διαβάζοντας τα σχόλια γενικά αλλά κυρίως το τικ τακ του φίλου μας του Λουπιν λέω μακάρι το μπαμ να είναι τόσο μεγάλο όσο θέλουμε και να σηματοδοτήσει ηχηρά την νέα εποχή της ΑΕΚ.Απλα η μόνη μου απορία, ένσταση, όπως θέλει ας το πει κάποιος είναι πως θεωρώ λίγο παράταιρο να έρθει ας πούμε ο Κικεθ Φλόρες ,λέω εγώ τώρα και να του πει ο Μελισσανίδης ότι ο τεχνικός διευθυντής θα είναι ένας άνθρωπος που αγαπάει την ομάδα αλλά δεν έχει δουλέψει ποτέ ξανά σε αυτό το πόστο και τώρα μαθαίνει... Συνέχεια τη θέση του τεχνικού διευθυντή...Άρα κατά τη γνώμη μου αν πράγματι είναι ένα βαρύ όνομα και ο άνθρωπος που θα είναι προπονητής, δάσκαλος κι ο άρχοντας στο ποδοσφαιρικό τμήμα, φαντάζομαι ότι θα ζητήσει ή θα έχει ζητήσει και κάποιον τεχνικό διευθυντή που θα έχει κάποια εμπειρία και τις ανάλογες διασύνδεσεις ωστε να συνεργαστούν για το καλό της ΑΕΚ μας .Έτσι νομίζω ότι θα έκανα εγώ τουλάχιστον αν ήμουν ο προπονητής με το επίπεδο που συζητάμε και που θα κάνει το μπαμ, γιατί το πόστο του τεχνικού διευθυντή έχει μεγάλη σημασία σε μια ομάδα..Αν φυσικά ήμουν στυλ Κλαψεσκου ή Μιλογεβιτς ε ναι ,δεν θα πατούσα πόδι για το ποιος θα είναι ο τεχνικός διευθυντής...Οσο για τον Κλαψεσκου,ναι θα είναι βόμβα αλλά με αρνητικές συνέπειες και πιστεύω ότι μετά την περσινή απόφαση του Μελλισανιδη να πάει κόντρα στο θυμικο του κόσμου και να μην κάνει την ένσταση για τα δελτία του γαύρου του βορρά( δεν λέω καλώς ή κακώς,στο θυμικο αναφέρομαι που το συναίσθημα κάθε ΑΕΚτζη έλεγε να τους τιμωρήσουμε για τις προσβολές τους,όχι στη λογική που μπορεί να έλεγε κάτι άλλο), δεν πιστεύω ότι θα κάνει και τώρα το ίδιο αφού είναι πασιφανές ότι ο κόσμος της ΑΕΚ αναγνωρίζει τον Κλαψεσκου σαν ένα καλό προπονήτη αθλητικά αλλά το θυμικο και το συναίσθημα δεν μπορεί να ξεχάσει τις προσβολές του και να βάλει το συναίσθημα και την αξία του ανθρώπου κάτω από την όποια αξία του σαν προπονήτη..Αυτά και ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ !!

Lupin21 - 13/4/2021 12:11

Τικ τακ τικ τακ τικ τακ

stigma - 14/4/2021 01:13

Παντως και το εγραψα σε ενα φιλο πιο κατω διαβαζοντας τι λες και συμφωνα με τις δουλειες που κανει η ΑΕΚ στην Ουκρανια και μεταγραφες και Τσιγκρινσκι που ισως σταματησει κ παρει ποστο στην ΑΕΚ το καλοκαιρι το μυαλο μου πηγε στον Σεβτσενκο..δν ξερω κατι..απλα σαν αισθηση πηγε εκει το μυαλο μου..αν παντως μιλαμε για αυτον ειναι τεραστια κινηση απλα κ μονο οτι τον εχεις στον παγκο σου αυτον τον προπονητη..κανει καλη δουλεια παντως στην Εθνικη Ουκρανιας

AEKthebest - 13/4/2021 20:52

Dick Advocaat

johan_cruijff_14 - 13/4/2021 21:50

ειναι μεγαλος σε ηλικια ηθελε να σταματησει απο περυσι την Φεγενοορντ αλλα δεν ανελαβε ο Καιτ και συνεχισε για ενα χρονο ακομη .Αποσυρεται .

johan_cruijff_14 - 14/4/2021 09:52

το dislike ρε παλικαρια που παει ?

artistas21 - 13/4/2021 21:26

Εγω παντως σε παραδεχομαι, αυτο που ηθελες το πετυχες. Ενα ολοκληρο σαιτ ασχολειται μαζι σου και σε παρακαλαει να πεις το ονομα του προπονητη το οποιο καλα καλα δεν θα το ξερει ουτε ο Μελισσανιδης ακομη:)

Lupin21 - 13/4/2021 21:46

Εάν αυτό πιστεύετε μερικοί τότε τι να πω απόλυτα σεβαστό αλλά ο τρόπος σας δεν μου αρέσει προσωπικα για αυτό και πραγματικά δεν θα ξανά γράφω.

Είπα από την πρώτη στιγμή ότι ούτε φίλος του προέδρου είμαι για να ξέρω ούτε ινσαιντερ.

Έτυχε να μαθω από έναν άνθρωπο που τον εμπιστεύομαι τυφλά και δεν μου έχει πει ποτέ κοτσάνα και αυτά ακριβώς σας μεταβίβασα με μόνο σκοπό να χαρείτε ρε παιδιά !... Συνέχεια
Τι κέρδος μπορεί να έχω να με παρακαλετέ για ένα όνομα η να πάρω μερικά λαϊκς;;;

Τελοσπαντων εύχομαι πραγματικά να ολοκληρωθεί αλλά μερικοί είστε τόσο κακεντρεχείς όπως είστε και με τον Βασίλη που σας γράφει 5 πράγματα και σας ξεστραβώνει που πραγματικά με κάνετε και απορώ .

Καλό βράδυ μάγκες

spyrkar - 6/5/2021 19:12

ακομα περιμενουμε τον προπονητη φιλε . μαλλον αστειοτητες ελεγες .....

christ - 13/4/2021 22:44

φιλε δεν εχω κατι μαζι σου αλλα με τσιγκλισε η αναφορα στο βασιλη... απο που και ως που μας ξεστραβωνει ρε μεγαλε??? οτι θελετε λετε μερικοι... οποιος εχει ασχοληθει και διαβάσει τα σχέδια του γηπέδου καταλαβαίνει οτι ο καθε βασιλης δεν μας λεει καμια τρομερη είδηση αλλα γενικοτητες... το τερματισε οταν ειπε οτι θα δει μελισανιδη και θα ρωτησει για προπονητη..τον ειδες πουθενα??? κανε μας τη χαρη που θα μας πεις οτι μας ξεστραβωσε....μίλα για τον εαυτο σου....

AKIS_KOZANI_21 - 13/4/2021 21:37

Αρτσιστα ανεκτίμητος ο καμβάς σου.

Ακριβώς αυτό ρε φίλε ....


Λουπιν με κάθε σεβασμό ρε αδερφέ αυτό θυμιζει όταν ήμασταν μωρά που λέγαμε...δεν σου λέω δεν σού λέω...

AKIS_KOZANI_21 - 13/4/2021 21:36

Αρτσιστα ανεκτίμητος ο καμβάς σου.

Ακριβώς αυτό ρε φίλε ....


Λουπιν με κάθε σεβασμό ρε αδερφέ αυτό θυμιζει όταν ήμασταν μωρά που λέγαμε...δεν σου λέω δεν σού λέω...

MarkosR21 - 13/4/2021 21:24

Ο λεβ θα ειναι , τωρα που τον διωχνουν οι γερμανοι ας ερθει στην ΑΕΚαρα μας , βεβαια ειναι περιεργη φατσα αλλα εδω ειχαμε κκαραφλες ας εχουμε κι αυτον, (εννοειται πως τρολλαρω) ΜΟΝΟ ΑΕΚ

MarkosR21 - 13/4/2021 21:23

Ο λεβ θα ειναι , τωρα που τον διωχνουν οι γερμανοι ας ερθει στην ΑΕΚαρα μας , βεβαια ειναι περιεργη φατσα αλλα εδω ειχαμε κκαραφλες ας εχουμε κι αυτον, (εννοειται πως τρολλαρω) ΜΟΝΟ ΑΕΚ

evo21 - 13/4/2021 21:05

Σπαλετι.

AEKthebest - 13/4/2021 20:49

Ξερω ότι τελειώνει τό συμβόλαιο του Αντβοκατ

Filip32 - 13/4/2021 20:44

Πωπω μας πορωνεις τώρα φίλε λουπιν 21 εφόσον αληθεύουν όσα λες..δώσε και κάποιο επιπλέον στοιχείο αδερφέ!

Addicted - 13/4/2021 20:23

Λες δουλευει, δηλαδη δεν ειναι ελευθερος; Τελειώνει το συμβόλαιο του ή παμε να τον αγορασουμε; Ή δουλεύει σε εθνική και θα μας προπονει παραλληλα;

Lupin21 - 13/4/2021 20:35

Δουλεύει σε εθνική και αυτό είμαι το πιο περίπλοκο κομματι δεν ξέρω αν θα μας αναλάβει παράλληλα η θα την αφήσει Δεν το ξέρω αυτό αδερφέ !!θα δούμε περιμένουμε να υπάρξει οριστική συμφωνία !

AntonDobos21 - 13/4/2021 22:46

Δεν ειναι αυτος στη φωτο σου. Τοτε το πιο πιθανο ειναι ο γνωστος μας απο τον ΠΑΟ Παουλο Σοουζα.


Χοακιν Καπαρος? χμμμ


Φρανκ ντε Μπουρ? μπα... Συνέχεια

Σεφτσενκο? μπα

stigma - 14/4/2021 00:54

Για τον Σεβτσενκο μν κοβεις το κεφαλι σου οτι μπορει να μν ειναι..εχει οσα λεει το παλικαρι σαν βιογραφικο συλλεκτης τιτλων..τεραστιος ποδοσφαιριστης..κανει καλη δουλεια στην Εθνικη Ουκρανιας..ειναι βομβα σιγουρα αν τον παρεις σαν προπονητη σου και αλλαζεις επιπεδο..και τελος ολες οι δουλειες σου για μεταγραφες ειναι Ουκρανοι..και τελος σιγουρα εχεις ακρες εκει με Τσιγκρινσκι Σακχοφ και τον μανατζερ του Τσιγκρινσκι που λυνει κ δενει στην Ουκρανια..δν με χαλαει... Συνέχεια καθολου παντως Τσιγκρινσκι Τεχ Διευθντης Σεβτσενκο προπονητης..δν ξερω κατι παντως απλα απο τα λεγομενα του φιλου πηγε στον Σεβτσενκο το μυαλο μου

KarimTheKiller21 - 13/4/2021 21:13

Μήπως είναι ο Λέβ; Μήπως ο Ρομπέρτο Μαντσίνι ; Μήπως ο Γκους Χιντιγνκ ; Τέλος πάντων προπονηταράς να είναι και ας ελπίσουμε να συνδυαστεί με παικταράδες.

artistas21 - 13/4/2021 21:29

Τι Λεβ, Μαντσινι και Χιντινγκ λετε ρε παιδια. Προσγειωθειτε λιγο στο εδαφος.

KarimTheKiller21 - 13/4/2021 21:37

Ο Χίντινγκ στην εθνική του Κουρακάο δουλεύει και όχι στην εθνική Ολλανδίας,δεν νομίζω να είναι και τόσο δύσκολος άμα του έρθει καμία πρόταση στο 1,5 μαζί με τα μπόνους από την ΑΕΚ.

JIMAETOS - 13/4/2021 21:12

Φαν Σχιπ....

Babbis32 - 13/4/2021 20:11

Ντιεγκο μαρτινεζ

Τάσος - 13/4/2021 20:03

Κλοντ Πιελ;

taxiss21 - 13/4/2021 17:55

Juande Ramos?

n_peramos_21 - 13/4/2021 17:30

Ευελπιστω να εχεις δικιο στο οτι ειναι καλος και θα εχει το γενικο κουμαντο..Αυτο βεβαια απαιτει και καλες μεταγραφες..

Brahamiotisg21 - 13/4/2021 16:04

Ελπίζω να μην είναι ο Μίτσελ.. Γιατί τότε βόμβα δεν τη λες.. ή μάλλον τη λες βόμβα που μάλλον θα σκάσει στα χέρια μας..

Lupin21 - 13/4/2021 16:46

Δεν είναι ο Μίτσελ

lariseos21 - 13/4/2021 14:58

Lupin21Φιλε μου αν ξέρεις ποιον προπονητη κλείνουμε πες μας τουλάχιστον ότι δεν είναι ο Λουτσεσκου να σταματήσουμε να χτυπάμε το κεφάλι μας...

Lupin21 - 13/4/2021 15:14

Δεν είναι ο Ρουμάνος βέβαια .

Δεν είναι βόμβα ο Ρουμάνος καταρχήν

apo1 - 13/4/2021 21:23

Είναι αν σκάσει στο κεφάλι μας!

21SPV21 - 13/4/2021 13:18

Αφού από όσα έμαθες είναι κλεισμένη η δουλειά ρίξε ένα όνομα να γίνει αμπαλαέα εδώ μέσα να γίνεις κι εσύ Θεός αν το πετύχεις! (Ο εικονιζόμενος στη φώτο σου έχει συμβόλαιο με Πορτογαλία μέχρι 2024 δυστυχώς, αλλιώς θα ήταν ό,τι καλύτερο για είσοδο στην Α.Σοφιά)

*Προφανώς δεν πιστεύω insiders, απλά κάνω χαβαλέ..

Lupin21 - 13/4/2021 14:22

υπομονή αδερφέ ,δεν γίνεται όνομα να πω αλλά θα καταλάβεις όταν σκάσει η βόμβα ότι ήξερα το όνομα

Το ζητούμενο είναι να τελειώσει η συμφωνία και να μην παραμείνει απλά προφορική συμφωνία ,ένα άλλο στοιχείο που μπορώ να δώσω είναι ότι δεν θα έρθει απλά σαν προπονητής ,ο άνθρωπος είναι δάσκαλος και θα τα αναλάβει ΟΛΑ!!

Όπως και να έχει και τελειωμένη 100% να η συμφωνία και να είμαστε στα συμβόλαια δεν θα βγει τώρα... Συνέχεια όποτε όλοι μας υπομονή !!!

apo1 - 13/4/2021 21:33

Δάσκαλος, κάτι σαν Φερέρ ;

Gypaetos - 13/4/2021 20:18

Lupin21 αδελφε ο προπονητής είναι Ισπανός κοντά στα 60 πάνω κατω δλδ..1.5 συμβόλαιο το χρόνο; σωστά η κάτι μου διαφεύγει.

Nachito32 - 13/4/2021 19:31

Πως τους πιστευετε ρε παιδια κατι τετοιους?

Lupin21 - 13/4/2021 20:13

Για να δούμε Νατσιτο μου :)

Lupin21 - 13/4/2021 20:11

Για να δούμε Νατσιτο μου :)

21AEKFC - 13/4/2021 17:08

Αδερφέ δώσε μας ένα στοιχείο τουλάχιστον να ηρεμήσουμε και μεις λιγο....

Lupin21 - 13/4/2021 19:30

Μόλις ανακοινωθει θα ενθουσιαστείς και θα πεις «ΑΥΤΟΣ ΝΑΙ!ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑΡΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ!!!»

Είναι η κίνηση που θα πούμε όλοι με μια φωνή ότι ο πρόεδρος ξεκίνησε να ειδοποιεί !!

21AEKFC - 13/4/2021 20:37

Με αυτά που λες αναστατονομαι πιο πολυ δώσε μας κάτι να τα μαμησουμε όλα..

AEK 1977 - 13/4/2021 16:44

Εγώ στο σημερινό ποδοσφαιρικό παγκόσμιο στερέωμα έναν δάσκαλο ξέρω, όπως παραδέχονται και οι Κλοπ και Γκουαρδιόλα. Και το όνομα αυτού είναι Μαρσέλλο Μπιελσά. Του προπονητή της LEEDS UTD, η οποία για νεοφώτιστη ομάδα, κάνει φέτος πράγματα και θαύματα φέτος στην Premier League. Και το συμβόλαιο του λήγει το καλοκαίρι. Μήπως είναι αυτός?

Lupin21 - 13/4/2021 17:12

Τρομερός ο Μπιέλσα αλλά και να θέλαμε και να είχαμε τα λεφτά δεν θα υπήρχε τέτοια περίπτωση αδερφέ !!

Υπάρχουν και άλλοι δάσκαλοι

mosxaki21 - 13/4/2021 17:50

Lupin21 παμε στοιχημα οτι λες μ@λ@κιες???

Η πραγματικη ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι οτι οχι κοντα δεν ειναι με καποιον προπονητη αλλα δεν ειναι σιγουροι και για το τι θελουν......

Και μην ξεχνατε ολοι σας οτι η ομαδα εχει αλλους 8 τελικούς με την ευρώπη ρευστη ακόμα....

Αρα για ποιον προπονητη μιλάτε???... Συνέχεια
Σε 15-20 ημέρες απο τωρα θα ανοιξει για τα καλα η κουβεντα για προπονητη...

Το οτι κανει διερευνητικες δεν λεει κατι... Και στον Κλοπ μπορει να κανει...

ΥΠΟΜΟΝΗ και μην ακουτε μλκς .... Δλδ ο Μελ πηγε στα Σπατα και είπε στους παιχτες οτι προπονητης ειναι ο Μανολο ( για τουλαχιστον μεχρι το καλοκαιρι) και μεσα σε μια εβδομαδα θα παρει αλλον??

Τοσα χρονια δεν εχετε μαθει πως δουλευει η ΠΑΕ???

Lupin21 - 13/4/2021 18:26

Αδερφέ mosxaki21 καλησπερα

Δεν καταλαβαίνω τον τρόπο σου και γιατί έχεις νεύρα

Είπα και σε άλλο ποστ δεν είμαι insider κει προφανώς δεν το έβγαλα από το μυαλό μου

ΕΤΥΧΕ να το μαθω και θέλω να πιστεύω όπως θα κάνατε ΟΛΟΙ εδώ μέσα αν το ξέρατε δίνω κάποια στοιχεία από αυτά που άκουσα ώστε να χαρείτε... Συνέχεια
Ξανά λέω μακάρι να οριστικοποιηθεί η συμφωνία και να βγω αληθινός όχι για να βγω αληθινός προς εσάς αλλά γιατί εάν τελειώσει αυτή η ιστορία τότε ξεκινά νέα μεγάλη εποχή για την ομάδα μας !!! Και για να απαντήσω και στους φίλους που ρώτησαν για Χουαντε Ράμος και ΚΙκε Σετιεν όχι δεν είναι αυτοί !!

west21 - 13/4/2021 19:43

Μόνος Σαντος δεν έχεις διαψεύσει ρε φιλε από αυτούς που έχουν γράψει!

Byzantinos1025 - 13/4/2021 20:46

Δεν έχει αναφέρει όνομα,μόνο την φώτο του Σάντος έχει...έμμεση αναφορά...και μάλιστα Lupin 21 αναφέρεις πως "θα δείτε πως είχα δίκαιο",αναφορά που δείχνει προς Σάντος,καθώς δεν έχεις πει άλλο όνομα.Όπως και να έχει,μακάρι να πέσεις μέσα,καλό βράδυ σε όλα τα αδέλφια,με ωραία όνειρα δικεφαλίτικα.

Lupin21 - 13/4/2021 18:29

Αδερφέ mosxaki21 καλησπερα

Δεν καταλαβαίνω τον τρόπο σου και γιατί έχεις νεύρα

Είπα και σε άλλο ποστ δεν είμαι insider κει προφανώς δεν το έβγαλα από το μυαλό μου

ΕΤΥΧΕ να το μαθω και θέλω να πιστεύω όπως θα κάνατε ΟΛΟΙ εδώ μέσα αν το ξέρατε δίνω κάποια στοιχεία από αυτά που άκουσα ώστε να χαρείτε... Συνέχεια
Ξανά λέω μακάρι να οριστικοποιηθεί η συμφωνία και να βγω αληθινός όχι για να βγω αληθινός προς εσάς αλλά γιατί εάν τελειώσει αυτή η ιστορία τότε ξεκινά νέα μεγάλη εποχή για την ομάδα μας !!! Και για να απαντήσω και στους φίλους που ρώτησαν για Χουαντε Ράμος και ΚΙκε Σετιεν όχι δεν είναι αυτοί !!

stigma - 13/4/2021 18:27

Για πες μας πως δουλευει η ΠΑΕ..μετα τα 5 γκολ εχει τελειωσει ο Χιμενεθ..απλα δν ειχαν καποιον να κατσει παγκο στα ματς που μενουν για αυτο εμεινε..επισης ολοι το λενε οτι ειναι κοντα σε προπονητη..και δν λεω για φιλαθλους κ ''ινσαιντερ'' αλλα δημοσιογραφους..αρα εσυ ξερεις καλυτερα απο αυτους..α να μν ξεχασω πολλοι προπονητες δουλευουν πανω σε προτζεκτ κ δν τους καιει αν θα παιζουν Ευρωπη αρκει να εχουν προοπτικη..ναι το πιθανοττερο ειναι να ανακοινωθει μετα τα πλειοφ

Blanco77 - 13/4/2021 17:04

Κικε Σετιεν..????? Ισπανος ή οχι???

Cocco Bill - 13/4/2021 16:49

Δάσκαλο εννοείς τον Σάντος που έχεις και avatar, θα δούμε αν δικαιωθείς, το θεωρώ αρκετά δύσκολο να του δώσουν οι Πορτογάλοι το δικαίωμα να πάει και σε ομάδα, άρα και να ήθελε δεν μπορεί

zafeiris - 13/4/2021 15:45

Μια πληροφορία μόνο, δούλευε σε ομάδα ή όχι αυτό το διάστημα?

Lupin21 - 13/4/2021 16:05

Δουλεύει

LibeRta - 13/4/2021 20:43

Αν εννοείς τον Κλοντ πιελ πάντως έχει ομάδα και δεν ξέρω πόσο είναι εφικτό

palpatine - 13/4/2021 15:54

Καλά νταξει προδωθηκες όχι από την φώτο αλλά απο το δάσκαλος... Και εμάς είναι ο δάσκαλος ο σαντος...

evo21 - 13/4/2021 15:54

Αμυντικογενης η επιθετικογενης προπονητης ;;

Sigurros - 13/4/2021 13:22

Αγαπητέ μου συνοπαδε κάτι ξερεις μάλλον. Χρόνια πολλά όπως και να'χει για όλους μας που έχουμε αυτή την αρρώστια με την ΑΕΚαρα!!!

MIMOC73 - 13/4/2021 12:43

Παρότι δεν είμαι λάτρης της τακτικής του θεωρώ πως αυτός στη φωτό σου θα ήταν ό,τι χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή. Θα οργάνωνε την ομάδα σε πολλά επίπεδα. Αλλά έχει συμβόλαιο και οι ημερομηνίες δε... βγαίνουν!

Apsixologitos - 14/4/2021 01:11

Άμα έρθει ό Σάντος το αεροδρόμιο θά κλείσει νομίζω

panosfragkos - 14/4/2021 00:42

Πριν 10 ημέρες περίπου είχα αναφέρει τον Σάντος αλλά σε ρόλο ΔΙΟΙΚΗΤΗ ποδοσφαιρικού τμήματος, δλδ κάτι σαν τεχνικός διευθυντής αλλά πολύ παραπάνω, με απόλυτο έλεγχο σε όλα εκτός από την επιχειρηματική διοίκηση. Εκεί θα ήθελα το Φερνάντο, να διαλέξει προπονητές, παίκτες, τεχνικό επιτελείο και να ορίσει στόχους και ύφος. Για 10 χρόνια σερί ...

Gaius_Status21 - 14/4/2021 00:15

Αν ισχύουν οι πληροφορίες μου ο προπονητής είναι ισπανός, έχει περάσει και από Ελλάδα και το όνομά του αρχίζει από"Χ" καθ τελειώνει σε "θ".

Hector - 13/4/2021 23:02

Μακάρι να είναι ο Σάντος, μου αρέσει πολύ.

Gaius_Status21 - 14/4/2021 00:10

Σιγά μην πάρουμε τον "τσούκου-τσούκου"...

MiaIstoriaApoThnPolh - 13/4/2021 23:31

Μακάρι αλλά σιγά μην φύγει από εθνική Πορτογαλίας για εμας

dumper21 - 13/4/2021 21:54

Σπαλετι διαβασα, Χιντινγκ διαβασα, Λεβ διαβασα, Αντβοκατ διαβασα και αλλα τετοια δυνατα ονοματα σε σχολια συνοπαδων εδω μεσα. Στο τελος βεβαια βλεπω να παιρνουμε τον Ρουμανο και να γινεται ρεκορ απο σχολια στο aek365.

φαντροκ - 14/4/2021 00:10

φαν χααλ ομως διαβασες? δεν διαβασες...!

παρε και μπονους τον ντεσαμπ τον γαλλο να εχεις.

βαλτε τωρα που γυριζει μαγκες. λιγα βαζεις, πολλα παιρνεις...

tony_pls - 13/4/2021 22:11

Ο Λεβ δεν κανει, σκαλιζει την μυτη του συνεχεια κατα την διαρκεια των αγωνων.

Iptamenos_11 - 13/4/2021 22:51

Δεν θυμάμαι ποτέ, και είμαι αρκετά παλιός, να γινόταν τόσο ανοικτή συζήτηση για νέο προπονητή, θεωρώντας σίγουρο ότι θα έρθει νέος προπονητής και ο παλιός να υπάρχει ακόμα στη θέση του.

Συνήθως, διώχναμε τον παλιό, αναλάμβανε κάποιος πρόχειρα, και φυσικά γινόταν κουβέντα ποιός θα έρθει.

Εδώ πρέπει να πούμε και ένα μπράβο στον Μανώλη που είναι τόσο επαγγελματίας.

apo1 - 14/4/2021 00:10

Είναι πολύ αγενές και άκομψο προς τον Χιμένεθ αυτό που συμβαίνει. Και δυστυχώς κινείται από την ΠΑΕ, απλώς τα μμε το αναπαράγουν.

tasos_mix - 13/4/2021 21:37

Lupin21...Nα σε ρωτήσω (για να το κάψουμε κι άλλο...)..Είχε πέρασμα από Ελλάδα..? (και πόσες φορές??)..Μα αλήθεια τώρα, πες μας τουλάχιστον την πηγή σου..??ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΔΕΡΦΙΑ!!!!!!!!

ΗΜΑΡΤΟΝ - 13/4/2021 23:35

Προπονητής σε εθνική και πέρασμα από Ελλάδα 2 είναι... Κωστε και Σαντος...

Αν και πιστεύω το ονομα θα εκπλήξει πολλους

φαντροκ - 14/4/2021 00:18

μαζι με τον τζον φαν 'τ σχιπ 3 ειναι...

lariseos21 - 13/4/2021 22:50

tasos_mix Στον Σάντος πάει το μυαλό σου......;

AntonDobos21 - 13/4/2021 22:44

Νυν προπονητής κάποιας Εθνικης


Αν δεν ειναι ο Σαντος τοτε welcome Παουλο Σοουζα

AntonDobos21 - 13/4/2021 22:43

Νυν προπονητής κάποιας Εθνικης


Αν δεν ειναι ο Σαντος τοτε welcome Παουλο Σοουζα

dragan21 - 13/4/2021 21:55

Δλδ είναι δύσκολο να καταλάβετε ότι ο τύπος λούπιν εννοεί και καθρεφτίζει τον Σάντος ???? Αυτό λέει σε φάση μου υποσχέθηκαν να μην πω τίποτα (προφορικά) αλλά όχι και να μην το γράψω (γραπτά)...τώρα , αν είναι αλήθεια η όχι θα δείξει ..πάντως να βρεις άνθρωπο που να έχει γνωριμίες κ να μάθεις ξοφαλτσα μις είδηση πριν την μάθουν οι πολλοί ,δεν είναι δα κ δύσκολο !! Μακάρι να έρθει ο Σάντος ,αλλά αν θυμάμαι καλά , η πλειοψηφία του κόσμου θέλει επιθετική ΑΕΚ ,δεν μας κάνουν προπονητές τύπου Σάντος... Συνέχεια ,πογιετ , Χιμένεθ ,..θέλουμε να γίνεται μπακλαβάς το γήπεδο κ ας τρώμε 5

Babbis32 - 13/4/2021 22:42

Σεβαστη η αποψη σου και εν μερει εχεις δικιο... Το θεμα ειναι οτι οντως ταιριαζει πιο πολυ ο σαντος τωρα... Νααζευτει η ομαδα, να κλεισει σογουρα η ψαλιδα και να μην χρειαστει να προβει σε τοσες πολλες αλλαγες η ομαδα... Ασχετα που τις χρειαζεται...

Marcos - 13/4/2021 22:41

Ανέφερα τον Ντούσαν επειδή ο τίγρης δεν θα έδινε τόσο εύκολα τοσες δραστηριότητες σε ένα καινούργιο προπονητή. Μόνο σε γνωστούς και εμπιστοθς θα έδινε τα κλειδιά της ομάδας. Ντούσαν η Σαντος με διαφορά υπέρ του πρώτου. Όλα αυτά βάσει των όσων ανέφερε ο lupin21

Marcos - 13/4/2021 22:25

Μήπως lupin 21 εννοείς τον Ντούσαν;

R21_AEK - 13/4/2021 22:24

Θα ηθελα να δω καποιον Γερμανο στο παγκο της ΑΕΚ χρειαζεται ενας Γερμανος να βαλει ταξη και πειθαρχια οπως εκανε ο Οτο στην Εθνικη.

Mpilias - 13/4/2021 22:19

Κακές Φλορες??


Κίκε Φλόρες (56 ετών, ελεύθερος από τον Δεκέμβριο του 2019 από Γουότφορντ)

sovereign_s - 13/4/2021 21:44

Σουλης παπαδοπουλος, δουλευει στην εθνικη τραπεζα σεκιουριτυ η στην εθνικη οδο στο βουλκανιζατερ μετα τα δευτερα διοδια, δεν θυμαμαι.

Zoran_ - 13/4/2021 22:02

Φίλε έγραψες, να σαι καλά έριξα πολύ γέλιο!! Ο δε φίλος μας Lupin21 σίγουρα πρέπει να είναι συγγενής του θετικού και ιστορικού προέδρου του Εδεσσαικου!!

TWINS21 - 13/4/2021 21:26

Φερναντος Σάντος...!!!!

zaap - 13/4/2021 21:11

Έχει γούστο να'ναι κανένας Γκους Χίντινγκ...

AKIS_KOZANI_21 - 13/4/2021 20:48

Καλησπέρα και από μένα αδέρφια...

Τα συναισθήματα μου είναι αμφιλεγόμενα και είχα τοποθετηθεί για τον κύριο Χιμένεθ λέγοντας ότι των θεωρώ ικανό προπονητή που έχει κάνει τον κύκλο του στην ομάδα.

Το ότι έκλεισε ο κύκλος βαραίνει κυρίως την ομάδα και τα χρονικά σημεία που αυτός επέλεξε να επιστρέψει.... Συνέχεια
Στα του σήμερα ειλικρινά πιστεύω ότι όποιος προπονητής και να έρθει θα έχει μονάχα επιτυχία να ληφθούν υπόψη πάρα πολλοί παράμετροι.

Πρώτος και σημαντικότερος το ποδόσφαιρο που επιθυμούμε να παίξουμε και επειδή η ΑΕΚΑΡΑ είναι φύση επιθετική ομάδα είναι απαραίτητο να πλαισιωθεί με το κατάλληλο τεχνικό τιμ για να γίνει σωστή δουλειά σε φυσική κατάσταση και λοιπά θέματα καθώς και να αποκτήσει ταχυδυναμικους ποδοσφαιριστές που είναι ικανοί να υποστηρίξουν το πλάνο αυτό.

Είναι σημαντικό ο άνθρωπος αυτός να θεσπίσει την αγωνιστική φιλοσοφία και στις ακαδημίες όπου πρέπει να είναι ο προθάλαμος της ομάδας.

Μια ουσιαστική λύση με ένα σεβαστό μπάτζετ και παράλληλα δουλειά για το μέλλον.

Έχω λατρέψει Σάντος και εκτιμώ αφάνταστα,δεν με χαλάει καθόλου αλλά θα ήθελα κάτι πράγματικα ολοκαίνουργιο,κάτι από την αρχή σε όλα τα επίπεδα.

Καλό σας βράδυ.

aekaracy - 13/4/2021 20:46

Αρσεν Βενγκερ;;;;;

Starman21 - 13/4/2021 20:40

Χιμενεθ νούμερο 5..ο τίτλος του επόμενου προπονητή..

lemmy - 13/4/2021 20:27

Το υψηλό συμβόλαιο από μόνο του δε λέει τπτ. Μπορει να σημαίνει μόνο μια υψηλή αποζημίωση.

Το θέμα είναι να υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο και να βρεθούν οι άνθρωποι που θα το υπηρετήσουν. Προπονητές και παίχτες. Υπάρχουν ή θα πάμε πάλι βλέποντας και κάνοντας;

evo21 - 13/4/2021 20:36

Αυτο που εμαθα εγω ειναι οτι εχει Απιστευτο βιογραφικο. Αυτο απανταει σε σενα και χωρις να ξερω το ονομα του προπονητη,,,, μου φτανει εμενα.

JAKOB - 13/4/2021 19:39

δυστυχώς πρόκειται για τον Μίτσελ

dikigoros_tu_diabolu - 13/4/2021 19:33

Κετσε αν και χθες ειχα αντιθετη αποψη,εχω να σου πω ενα μπραβο!! που υπερασπιστικες τον προπονητη της ομαδας μας στις ειρωνιες τους..

που ενω και χθες τους εξηγησες τι εννοουσε ο Χιμενεθ αυτοι συνεχιζουν και σημερα τα δικα τους σε τελειως λαθος βαση,γιατι μονο εκει μπορουν να πατησουν για να πουν κατι!

gian - 13/4/2021 19:13

Ρε παιδια δεν βλεπετε οτι ο ανθρωπος δεν κανει για την ΑΕΚ που θελουμε! Το λεει και μονος του ΑΜΥΝΑ σε μια φυση επιθετικη ομαδα δεν μπορει να παιζεις αμυνα!Εγω θελω να βλεπω μπαλλα οχι ξυλικη που παιζει ο τυπος.

gian - 13/4/2021 19:12

Ρε παιδια δεν βλεπετε οτι ο ανθρωπος δεν κανει για την ΑΕΚ που θελουμε! Το λεει και μονος του ΑΜΥΝΑ σε μια φυση επιθετικη ομαδα δεν μπορει να παιζεις αμυνα!Εγω θελω να βλεπω μπαλλα οχι ξυλικη που παιζει ο τυπος.

nisiotis - 13/4/2021 19:11

Με κανονικό προπονητή και 4-5 εντεκατάτους μια χαρά θα είμαστε του χρόνου...

nisiotis - 13/4/2021 19:04

Με κανονικό προπονητή και 4-5 εντεκατάτους μια χαρά θα είμαστε του χρόνου...

Renegade1924 - 13/4/2021 19:02

Ζαρντιμ?

Renegade1924 - 13/4/2021 19:01

Ζαρντιμ?

R21_AEK - 13/4/2021 17:12

Aν καλως ερθει ενα καλος προπονητης ονομα σιγουρα θα ζητησει παιχτες αλλιως θα φυγει κι αυτος λεγοντας οτι του δωσανε σφεντονες ενω οι αλλοι εχουν πυραυλους και δεν θα εχει αδικο.Το εχουμε δει με τον Φερερ αλλα και με τον Σαντος στον Παοκ τοτε που ειχε πει οτι εχει σαρδερες και οι αλλοι αστακους.Ας μην ενθουσιαζομαστε μονο με ελευση ενω καλου προπονητης χρειαζονται και παιχτες ποιοτητας κι εκει θα πρεπει να μπει το χερι βαθια στην τσεπη.

john Original - 13/4/2021 18:25

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΕΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ...ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ...Η ΑΕΚ ΘΕΛΕΙ 8 ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...ΟΙ 6 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΚΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ...

john Original - 13/4/2021 17:28

ΦΙΛΕ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ KIKE FLORES....ΕΣΥ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ..ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΠΑΤΖΕΤ..ΜΟΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΡΝΤΟΣΟ..ΚΕΤΣΠΑΓΙΑ..ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ..ΧΙΜΕΝΕΘ..ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΤΖΕΤ..

stigma - 13/4/2021 18:09

Ο Φλορες στην Εσπανιολ ζητησε αριστερο μπακ τον Ντιντακ..αυτον βρε που εσεις κραζατε νυχτα μερα

stigma - 13/4/2021 17:57

Ο Φλορες στην Εσπανιολ ζητησε αριστερο μπακ τον Ντιντακ..αυτον βρε που εσεις κραζατε νυχτα μερα

R21_AEK - 13/4/2021 17:51

Εννοειται οτι θα ζητησει αλλα μπορει και να του κανουν 2-3 καλες μεταγραφες αλλα αυτες δεν θα φτανουν δεν θα πει τιποτα θα κανει την αρπαχτη του 1-1,5εκ και θα σηκωθει να φυγει οπως εκανε ο Φερερ αλλα και προσφατα ο Καρερα.Η ΑΕΚ χρειαζεται παιχτες και οι δημοσιογραφοι της ΑΕΚ δεν το φωναζουν λεγεται οτι θελουν να παρουν 1 σεντερ μπακ αλλα η αληθεια ειναι οτι η ΑΕΚ πισω χρειαζεται 2 ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ ΗΓΕΤΕΣ 11αδατους δεν γινεται να παιζες με βασικους τον Σβαρνα,Νεντελτσιαρου και τον Λατσι... Συνέχεια που ο μικρος ειναι πολυ καλος αλλα οχι να ειναι και βασικος αλλα να ειναι σαν 3 επιλογη για αρχη και μετα βλεπουμε.Η ΑΕΚ χρειαζεται πισω αλλους παιχτες Τερμα,2 Σεντερ μπακ και δυο μπακ αριστερα και δεξια απο το πανω ραφι γιατι η αμυνα μας ειναι κυριολεκτικα για γελια και για κλαμματα.

AlexpoliNik - 13/4/2021 18:23

πολλαπλή επιτυχία η επιλογή βαλβερδε......επικοινωνιακή, ουσιαστική, στοχευμένη κίνηση.

για λουτσεσκου αντιθετως ειναι τεράστια επικοινωνιακή ήττα..... εκτός αν τον βάλει με δημόσια τοποθέτηση να ανακαλέσει όλες τις @@ που έχει πει.

πογιέτ ιδανική λύση με μοναδικό ανασταλτικό παράγοντα την μακροχρόνια ανεργία του.

απο ελλάδα μόνο ράσταβατς...μπορεί να ανανέωσε αλλά δεν είναι κ δυσκολο να αφήσει τον αστέρα με μία... Συνέχεια μικρή αποζημείωση.

μίτσελ ουτε να το σκεφτεστε

κικε φλόρες φυσικά εννοείτε

R21KRISNA - 13/4/2021 14:55

θα γράψω για τελευταία φορά είναι τραγικό αυτό που γίνεται στον κυριο Χιμένεθ, επίσης ανήθικο που θα επιβαρύνει το κάρμα της Ομάδας, έχουν στηριχθεί προπονητες από το πρωην ποκ που δουλεψαν στην ομάδα πολυ περισσοτερο.. επιμένω δώστε του την ευκαιρία να φτιάξει την δική του ομάδα, το αξίζει δεν είναι μόνο για τα λεφτά αγαπάει την ομάδα, εγώ αν ήμουν στην θέση του δεν θα ερχόμουν αν μου είχαν φερθεί έτσι... αφήστε τον να δουλέψει έχουμε γίνει γραφικοί...ΑΕΚ ίσον ήθος ομόνοια αν όχι... Συνέχεια τότε δεν έχει νόημα.. τότε ίσως να είναι μόνη της στην Αγία Σοφία.. παρακαλω να περασει δεν βρίζω απλά προσπαθω την υστατη στιγμή να μιλήσω την φωνή της καρδιάς...

stigma - 13/4/2021 18:15

Αν ειναι να παιζει η ΑΕΚ του Χιμενεθ τουμπα κ να βαζει τον Ολιβειρα αριστερο εξτρεμ κ να εχει στον παγκο Τανκοβιτς-Αλμπανη κ να τρως 3ρα αστο παω κ εγω προπονητης που ειμαι κ φθηνος..οποιος τον θελει εν τω μεταξυ ας τον παρει σπιτι του τον Χιμενεθ να του κανει αναλυση την 5αρα κ πιο παλια την 6αρα

melo62 - 13/4/2021 18:54

Χαχαχα. Το γκολ ποιος το εβαλε και απο ποια θεση στο ματς που λες; Το οτι φαγαμε 3 σημαινει οτι φταει ο Ολιβειρα; Και στην πενταρα και στην εξαρα ο Χιμενεθ ηταν προπονητης, αλλα τι παιχτες ειχε εχεις σκεφτει; Πες μας τα αποτελεσματα του Χιμενεθ στα ντερμπι το 18. Φερε οποιον προπονητη θες, αλλα ο Λοπεζ το ιδιο γυρισμα θα κανει στον Ελ αραμπι, ο Χνιντ το ιδιο μυαλο θα χει και παει λεγοντας...

stigma - 14/4/2021 00:04

Οχι σημαινει οτι φαγαμε 3 με αριστερο εξτρεμ τον Ολιβειρα..πιο λιανα δν μπορω να στο κανω..οσο για τον Χνιντ ας μν τσακωνοταν με τον Νεντε ο Χιμενεθ για να τον εβαζε..επισης βλεπω κ εναν παιχτη που κανει 2.6 το 60% των δικαιωματων γτ λετε οτι δν εχουμε παιχτες και λεγετε Λιβαι Γκαρσια που εκανε παπαδες κ τον εχει καψει ο χιμενεθ..ενα συστημα να τον βγαλει μονο του ουτε στα ονειρα του δν εχει δει..και μιλαμε για παιχταρα..εκτος κ αν ουτε αυτος δν σας κανει

melo62 - 14/4/2021 00:50

Η απαντηση σου στο αν φταιει ο Ολιβειρα που φαγαμε 3 ειναι οτι φαγαμε 3 με Ολιβειρα αριστερο εξτρεμ. Μου το κανες λιανα. Ε τοτε φαγαμε και 3 με Γκαρσια δεξι εξτρεμ. Ωραιο επιχειρημα. Εγω αυτο που λεω ειναι οτι αν η αμυνα εκανε αυτο που πρεπει και το ματς ηταν 0-1 δεν θα λεγε ποτε κανεις γιατι επαιξε ο Ολιβειρα αριστερο εξτρεμ και το πειραμα θα ηταν πετυχημενο. Το οτι χρησιμοποιειτε τη χρησιμοποιηση του στη θεση αυτη ειναι ασχετο με το ποσα φαγαμε. Αυτο που ηθελε ο προπονητης βγηκε.... Συνέχεια Επισης για το Χνιντ εγω διαβασα οτι εκανε εξτρα δουλεια στη διακοπη. Ουτε εσυ ουτε εγω βλεπουμε τι γινεται στις προπονησεις οποτε ασε τον προπονητη να ξερει καλυτερα. Για το αν τσακωθηκε με τον Νεντε δεν το ξερουμε και δεν ξερουμε και το γιατι. Οσο για Λιβαι, ειναι φανερο οτι το προβλημα ειναι ψυχολογικο, οχι μονο για αυτον αλλα και πολλους στην ομαδα. Η αμυνα προφανως ομως εχει θεμα ικανοτητας....

Original_doctor - 13/4/2021 16:12

Πες τα φίλε. Είναι εντελώς άδικο και το κρίνω στεγνά προπονητικά. Αφήστε τον να κάνει προετοιμασία καλοκαίρι, στηρίξτε τον με μεταγραφές και τον κρίνουμε το Δεκέμβριο του 2022 πως πάει το καράβι. Αυτό είναι το σωστό. Είναι καλός προπονητής ο Μανόλο και θα σκυλιασει να πετύχει, ειδικά αν νιώσει ότι τον εμπιστεύομαστε.

Dreimal_die_Sechs - 13/4/2021 15:56

Πονηρούλη, αυτά τα ΠΟΚ και πρώην ΠΟΚ δεν είναι εκφράσεις οικείες στους ΑΕΚτζήδες. Ξέρουμε ότι γουστάρετε Χιμένεθ και πουλάτε τρελίτσα. Μπορεί 10-15 δικά μας χαζά να τρώνε παπά αλλά σας ξέρουμε καλά, εγκάθετοι.

michalic51 - 13/4/2021 18:05

Εγκυρο απο πηγη, νεος προπονητης για την ΑΕΚ ο Παμπλο Γκαρσια.

Akad_Platona21 - 13/4/2021 17:58

Κικε Φλόρες ή Μιτσελ αυτοί είναι που μιλάει η ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ

5elle1972 - 13/4/2021 17:53

Ελπιζω να ΜΗΝ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟ!!!

Klispy21 - 13/4/2021 17:42

Τίγρη κοιτα φερεις Κασαπη, Μπορμποκη, Γκαμαρα, Ασουνσαο, Κετσπαγια, Τσαρτα, Αραουχο, και ασε τον Μανολο καλα θα τα πάει.

KANON21 - 13/4/2021 17:34

Η ΑΕΚ έχει ήδη αποφασίσει ότι ο Χιμένεθ δε θα συνεχίσει. Όχι γιατί ο Μανόλο είναι κακός προπονητής. Αντιθέτως τον θεωρεί κανονικό προπονητή με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του. Απλώς θέλει να αλλάξει Ρότα. Να αποφύγει το ξαναζεσταμενο φαγητό και να δημιουργήσει μια σύγχρονη ομάδα με ευρωπαϊκές διακρίσεις. Ο νέος προπονητής πιστεύω θα έχει παραστάσεις σε μεγάλα πρωταθλήματα και ευρωπαϊκές διακρίσεις. Θα έχει τα κονέ του και θα κάνει τη διαφορά , ενώ θα έχει και λόγο στο... Συνέχεια στήσιμο της ομάδας. Ο Μελισσανίδης θα κλείσει κάποιον που θα φτιαξει την ομάδα της Αγίας Σοφιάς. Ορθά όμως όπως λένε και συνοπαδοι μου οι διαπραγματεύσεις δεν πρέπει να γίνονται πρωτοσέλιδα. Είναι άκομψο για τον Μανόλο που προσπαθεί και πονάει την ομάδα.

AEK 1977 - 13/4/2021 16:35

Εγώ προσωπικά θέλω να έλθει ο Λουτσέσκου στην ΑΕΚ για τους πιο κάτω σημαντικούς λόγους.


1. Πρώτον γιατί είναι αποδεδειγμένα καλός προπονητής και θα προσφέρει στην ομάδα.

2. Ξέρει την Ελληνική πραγματικότητα και δεν θα χρειάζεται προσαρμογή.

3. Θα την σπάσουμε στα παοκια. Χθες σε ένα άρθρο που αφορούσε την ομάδα τους, όταν σχολίαζαν... Συνέχεια πάθαιναν εμφράγματα και εγκεφαλικά στην ιδέα και μόνο ότι μπορεί να έλθει στην ΑΕΚ

4. Και για κερασάκι στην τούρτα. Μόλις υπογράψει το συμβόλαιο του, να τον βάλουμε να φωτογραφηθεί αγκαλιά με το πρωτάθλημα του 2018 και να δηλώσει. ΓΙΑ ΜΕΝΑ αυτό το πρωτάθλημα είναι το πιο ΑΝΤΡΙΚΙΟ πρωτάθλημα που κατέκτησε η ΑΕΚΑΡΑ.

Dreimal_die_Sechs - 13/4/2021 17:07

Εγώ προσωπικά θέλω να επιστρέψει ο πορτοφολάς στο "βουλγάρικο θυμιατό" για τους κάτωθι λόγους:

(1) θα βιώσουν οι Ρομά το βορά ένα πισωγύρισμια που μικραίνει την ομάδα τους

(2) θα αποκαθηλωθεί το είδωλό τους ο γκαρσία

(3) θα γλείψουν εκεί που φτύνουν

(4) θέλω να τους ξεκωλιάσει μέσα-έξω η ΑΕΚ με αυτόν προπονητή και να απολυθεί μεσούσης της σαιζόν... Συνέχεια και

(5) να πρακαλάνε τον γκαρσία και να τους φτύνει

(6) να αναλάβει ο τζόλε της νότιας Μακεδονίας και να λένε "τιναφτόρε" με τις αποτυχίες του

(7) χρεωκοπία και υποβιβασμός.

Dreimal_die_Sechs - 13/4/2021 17:33

*αυτό με τα downvotes είναι γυφτομπαουγκτσής, ορφανό των Κομιταζήδων. Εάν ήταν γανυμήδης δεν θα ασχολούταν με το σκόπιμα προκλητικό σχόλιό μου. Τσίμπησε όμως ο μπουγάτσας και καρφώθηκε - κάτι μάθαμε τουλάχιστον :)

AEK_GERA - 13/4/2021 17:28

Φανταζομαι να ερθει ο Λουτσεσκου, να εχει υπογραψει, να εχει φωτογραφηθει, να εχει δηλωσει οτι δικαια το πηραμε, οτι ειμαστε καθαρα πρωταθλητες και στα καπακια με το που κλεισουν οι καμερες, του σπαμε το συμβολαιο και ανακοινωνουμε Σαντος....Μη με ξυπνατε!!

palpatine - 13/4/2021 17:21

ελεος με αυτην την ελληνικη πραγματικοτητα που την χρησιμοποιουν σαν καραμελαοι διοικησεις για νακρυβουν την ανυπαρξια τους και εμεις σαν φιλαθλοι των κατεβαζουμε αμασητη την τροφη... ποια ειναι αυτη η ριμαδα ελληνικη πραγματικοτητα;

Υ.Γ. Αυτος ο μαρτιν ηταν σπουδαγμενος και ηξερε την ελληνικη πραγματικοτητα γιαυτο και εχει κανει ολα αυτα που εχει κανει 3 χρονια.... ε ρε τι διαβαζουμε....αχαχαχα

R21_AEK - 13/4/2021 17:14

Φιλε ο Λουτσεσκου με τον Παοκ στην Ευρωπη πατωσε δεν εκανε τιποτα με μπατζετ 40-50εκ.Στην Ελλαδα επαιζε τα μισα παιχνιδια φιλικα και τον πηγαινε η διαιτησια καροτσακι ναι μεν ειχε φτιαξει καλη ομαδα αλλα αυτο καθαρα λογω του μεγαλου μπατζετ.

taxiss21 - 13/4/2021 16:42

Διαφωνώ και θα εξηγήσω γιατι:

1). Καλός προπονητής πως? Όταν έχεις δέκα δορυφόρους να σ δίνουν παιχνίδια και τρίποντα όπως τότε (Ατρόμητος, Ξάνθη, Πανιώνιος, Πας Γιαννενα, Λάρισα). Και κάπως έτσι πήρε σχετικά άνετα το πρωτάθλημα. Να μην πούμε για το κύπελλο του 2017. Όλα με τις πλάτες του Ιβάν.

2) Και ο Χιμενεθ με αυτό το σκεπτικό τον έφερε ο Μελ. Και ο Παράσχος ξέρει επίσης την ελληνική... Συνέχεια πραγματικότητα.

3) Αληθεια τωρα τι μας νοιάζει να ασχολούμαστε με τους μπαοκτζηδες? Τόσα χρόνια στξν αφάνεια ήταν, θα τους δώσουμε και αξία να ασχοληθούμε με τους Λάρισα +2?

4) αυτό ναι θα ήταν πολύ καλό χαχαχ

AEK 1977 - 13/4/2021 16:47

Αδελφέ τις τρεις πρώτες παραγράφους της έβαλα για πλάκα. Απλώς ήθελα να γεμίσω το άρθρο για να μπορέσω να βάλω και την τέταρτη παράγραφο που είναι όλο το ζουμί

taxiss21 - 13/4/2021 16:51

Αα χαχα οκ λάθος μου γιατί νόμιζα πως το γράφετε σοβαρά. Ειδικά το πρώτο μου φάνηκε σαν να είναι σοβαρό επιχείρημα έτσι όπως γράφτηκε. Είπα και εγω δν πίστευα να υπάρχει ΑΕΚτζης που να θελε το βδελυγμα..

bicipite21 - 13/4/2021 16:42

Η παραγραφος 4 ειναι ολα τα λεφτα! χαχαχαχαχαχα!!!

Klispy21 - 13/4/2021 17:26

Τίγρη κοιτα φερεις Κασαπη, Μπορμποκη, Γκαμαρα, Ασουνσαο, Κετσπαγια, Τσαρτα, Αραουχο, και ασε τον Μανολο καλα θα τα πάει.

zormpas49 - 13/4/2021 17:23

Άμεση επιστροφή με το ίδιο μέσον ΑΝ έρθει.ΔΕΝ ΞΕΧΝΆΜΕ.

evo21 - 13/4/2021 17:21

Θα συνεχισω να γραφω μεχρι να μην υπαρχουν ντιςλαικ , πραγμα που θα σημαινει οτι μαθατε μπαλα και βλεπεται τα πραγματα στην ωμη πραγματικτητα τους. Αυτα.

smsr21_987 - 13/4/2021 17:17

Επειδη πολλα διαβαζω γενικος καλο θα ηταν να σταματήσει η προπονητολογια για αρχη.Παλι ψαχνονταΙ για εξιλαστηριο ΜΑΝΩΛΗ ,Προπονητη εχουμε και ληξαν το θεμα....

Psalidocheris - 13/4/2021 17:16

Εγώ λοιπόν θα πω ότι ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ δεν θέλω να έρθει ο κλόουν... γιατί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ από τον Χιμένεθ αρχικά... ΔΕΝ είναι καλύτερος ούτε από τον Καρρέρα! Και σαφώς δεν αξίζει 1 μύριο...! Και εμείς αυτήν την στιγμή υποτίθεται...ότι πάμε για προπονητή που να τον σέβονται στα αποδυτήρια και να αποτελέσει το επίκεντρο της ομάδας!

evo21 - 13/4/2021 17:14

Λιγοι καταλαβαν οτι η διοικηση καταλαβε οτι ο Χιμενεθ δεν κανει για μια μεγαλη ΑΕΚ , περα απο την προπονητικη , ασταθης χαραχτηρας που μεταθετει τις ευθυνες μακρια απο αυτον, εχει χασει κ τα αποδυτηρια . τεσπα.

AEKthebest - 13/4/2021 17:01

Το ότι ο Κετσε δηλώνει ότι ο Ρουμάνος πληρεί τής προδιαγραφές καί μόνο οι δηλώσεις του είναι πρόβλημα με ξεπερνά. Δηλαδή αυτός που νικήθηκε από τόν ΧΙΜΈΝΕΘ με τό μισό μπάτζετ, χωρίς έδρα, χωρίς δορυφόρους νά κάνουν τούς κομπάρσους, χωρίς Ευρώπη στα πόδια του δεν πληρεί τις προδιαγραφές καί πρέπει να φύγει για νά έρθει ο ηττημένος κλόουν.

Γι αυτό με τά μυαλά πού κουβαλάμε τόν Νοέμβριο τού 2021 πάλι θά ψάχνουμε προπονητή.

Constantinaek1978 - 13/4/2021 17:11

Πολύ σωστό σχόλιο φίλε μου.. Συμφωνώ απολυτα

R21_AEK - 13/4/2021 17:07

Ετσι ειναι φιλε ο Μανολο καλυτερος απο τον Λουτσεσκου πιο Ρουμανικο ποδοσφαιρο ανυπαρκτο ειναι.Μονο το βιογραφικο των δυο να δεις καταλαβαινεις την τεραστια διαφορα.Ο Λουτσεσκου εγινε προπονητης λογω του πατερα του αυτος τον καθοδηγει χωρις αυτον ουτε ερασιτεχνικη ομαδα δεν μπορει να κοουτσαρει.

hasogolis - 13/4/2021 16:54

Ανέκαθεν ήταν αγαπημένο τόπικ των οπαδών η προπονητολογία, πιο γουστόζικο από το ποιο δεξί μπακ ή τέρμα θα έρθει. Μόνο που τώρα υπάρχει η αμηχανία σχετικά με το Μανόλο, τον οποίο εκτιμούμε και αναγνωρίζουμε, έστω κι αν δεν μπορεί να ξεχαστεί ότι έκλεισε η συλλογή του σε τριάρες-τεσσάρες-πεντάρες-εξάρες.

Σύμφωνοι, είναι στενάχωρο να τον αντιμετωπίζει η ΠΑΕ σαν σημαία ευκαιρίας και προσωπικά -για όσο... Συνέχεια λόγο μου πέφτει ως οπαδός- θα υποστήριζα μια απόφαση να μείνει και να χτίσει τη νέα ομάδα. Φοβάμαι όμως ότι οι συντριβές βαραίνουν πλέον πολύ.

Σχετικά με τον Λουτσέσκου, συμφωνώ ότι είναι εξαιρετικός προπονητής και δεν μου καίγεται καρφί για τις κατά καιρούς δηλώσεις του, όμως θα ήταν άσχημο να είναι τώρα ο αντικαταστάτης του Μανόλο. Προσβλητικό για το Μανόλο.

Θεωρώ ότι η ΑΕΚ δεν χρειάζεται κορυφαίο όνομα παύλα δάσκαλο. Θεωρώ ότι χρειάζεται νέο και φιλόδοξο, τον οποίο να στηρίξει σε ορίζοντα τριετίας ανεξαρτήτως πορείας. Πράγμα βέβαια πολύ δύσκολο διότι πρώτοι οι οπαδοί θα τον σταυρώσουμε. Κι ας έρθει και ο Αντσελότι.

christ - 13/4/2021 17:06

Δεν σε ενδιαφέρουν οι δηλώσεις του.... μάλιστα... αφού εισαι τοσο large να έρθω έξω απο το σπιτι σου να σε περασω γενεές 14 χωρίς να φταις και μετά θα κεράσεις και ένα καφεδάκι φαντάζομαι εεε;;;

R21_AEK - 13/4/2021 17:05

Θα ειναι ντροπη και ασεβεια να ερθει ο Λουτσεσκου στην ΑΕΚ αυτος μονο σαν αντιπαλος μπορει να ερθει στο νεο γηπεδο οχι ομως μελος της ΑΕΚ μακρια.Μελ σε παρακαλουμε μην κανεις το λαθος και φερεις αυτον τον κλεφτοκοτα.

evo21 - 13/4/2021 16:56

Λιγοι καταλαβαν οτι αυτο που ειδαμε απο τους παιχτες της ΑΕΚ στο ματς με Αρη ηταν το πεισμα και ο εγωισμος τους απεναντι στις ασχημες δηλωσεις του Χιμενεθ οτι τοσο μπορουν τα παιδια. Πηραν την ευρωπη στα χερια τους ,

THANOS56 - 13/4/2021 16:54

ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ....Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΟΤΙ Ο ΒΡΩΜΙΚΟΣ ΡΟΥΜΑΝΟΣ ΕΒΡΙΖΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ,ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ...ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΙΧΑΜΕΝΕ...!!!

Cocco Bill - 13/4/2021 16:26

Δεν ξέρω σε τι εξυπηρετεί η προπονητολογία την στιγμή που η έξοδος στην Ευρώπη θα παίζεται έως την τελευταία αγωνιστική και βέβαια υπάρχει και το κύπελλο, όπου το θέμα δεν είναι τόσο αν μπορούμε να νικήσουμε πχ 2-1 στην Τούμπα, όσο το αν θέλουμε να πάμε σε ένα ακόμη τελικό, κόντρα σε μια ομάδα που τα τελευταία 2 χρόνια μας προξενεί (δυστυχώς, αλλά αυτή είναι η αλήθεια) τρόμο. Κρατάω κυρίως ότι ο Κέτσε ουσιαστικά απέκλεισε τον Λουτσέσκου, εγώ πάντως πιστεύω ότι αν ο Τίγρης δεν μπορέσει να... Συνέχεια κλείσει κάποιο όνομα για το οποίο θα αισθάνεται σίγουρος, μπορεί και να στραφεί στον Ρουμάνο, άσχετα αν αυτό μπορεί να προκαλέσει νέο εμφύλιο, σαν αυτόν που ζήσαμε με τον Ντούσκο. Τεσπά, εγώ κάνω έκκληση στους ρεπόρτερ της ΑΕΚ να σταματήσει η προπονητολογία, για να μείνει όσο γίνεται συγκεντρωμένη η ομάδα γύρω από τον Χιμένεθ, για το διάστημα που ακόμη θα είναι προπονητής. Έτσι και αλλιώς η διαφορά μας φέτος και πέρσι από τον οσφπ, είναι κυρίως θέμα κατώτερου υλικού, ειδικά φέτος ήταν πραγματικά αυτοκτονία που τον Γενάρη δεν κάναμε 3 τουλάχιστον μεταγραφές στην άμυνα, θα βγαίναμε σίγουρα 2οι και θα διεκδικούσαμε το κύπελλο. Σκεφτήκαμε πόσο χειρότερα μπορούσαν να γίνουν τα πράγματα φέτος και μόλις τελείωσε το ματς στο ΟΑΚΑ με τον οσφπ, το καταλάβαμε.

Fanis®21 - 13/4/2021 13:25

Τραγικό αυτό που γίνεται απέναντι στον κύριο Μανολο Χιμενεθ.. Αγαπάει την ομάδα οσο λίγοι και του φέρεται η ομάδα (+ οι ρεπορτερ) με τέτοιο απαξιωτικο τρόπο.. Την ώρα που κάποια άλλα άτομα χωρίς ίχνος αξιοπρέπειας και μπεσας γράφονται με χρυσά γράμματα στις σελίδες της ιστορίας μας.. Άδικο αδέρφια, όσο και αν μας πονάει η κακή φάση της ομάδας.. Ο Μανολο δεν αξίζει τέτοια απαξίωση!!!

Dreimal_die_Sechs - 13/4/2021 16:25

Αποχώρηση για Λας Πάλμας, 6αρα, 5αρα, παλινωδίες... βαριέμαι να τα γράψω. Καλός ήταν ρε φίλε, μπράβο του, τον δοξάσαμε, πληρώθηκε πάμε παρακάτω. Μικραίνουμε την ΑΕΚ με τις εμμονές σε μετριότητες.

Όσοι τον αγαπάτε τόσο κάντε τον κουμπάρο, δεν είναι ανάγκη να τον πληρώνει η ΑΕΚ!

taxiss21 - 13/4/2021 16:47

Αυτο που στέκεστε σε αυτά και μόνο όμως να το κοιτάξετε. Προφανώς και Η ΑΕΚ είναι για πολύ ψηλότερα σε όλα τα επίπεδα, αλλά όταν ο άλλος έχει προσφέρει κύπελλο πρωτάθλημα μετά από 24 χρόνια και επικα ματς και αήττητες πορειες στην Ευρώπη Ε σορρι αλλά δν μπορω να τον παραβλέψω. Μας έβγαλε στους δρόμους, πανηγύριζαμε όλοι μαζί τις ματσαρες που έκανε η σούπερ ομάδα που έστησε τότε. Και στην τελική όσο και να μην αρέσει σε κάποιους 2/3 τίτλους της τελευταίας δεκαετίας φέρουν το όνομα του.

Aekara_Jo4 - 13/4/2021 14:44

Πες τα φίλε. Εγώ το καλό της ΑΕΚ θέλω πρώτα και ας αποφασίσουν το καλύτερο αλλά δεν είμαστε τέτοιοι εμείς για να συμπεριφερόμαστε κατά αυτόν τον τρόπο. Αυτό μας ξεχωρίζει από άλλους. Ο άνθρωπος αγαπάει την ΑΕΚ και οφείλουμε να αποχωρήσει σαν φίλος που βοήθησε όσο μπορούσε και όχι σαν κάποιος που έκανε κακό. Αν είναι να έρθει καλύτερος καλώς, ας αναγνωριστεί ότι τέλος πάντων έκανε όλα αυτά τα χρόνια και ας κλείσει ο κύκλος με μια τιμή και όχι χλευασμό και απαξίωση. Αλήθεια με τη σχολή που... Συνέχεια κουβαλάει και την αγάπη του για το σύλλογο δεν θα μπορούσε να προσφέρει σε κάποιο πόστο όπως ανάπτυξης όλων των ακαδημιών για παράδειγμα;

Mike 94 - 13/4/2021 13:32

Με χρυσά γράμματα έχει γραφτεί έτσι κ αλλιώς ο Μανόλο. Από κει και πέρα αυτός απαξίωσε την ομάδα φέτος.. άποψη μου δλδ..

ΑΕΚΑΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ - 13/4/2021 14:28

Αδερφέ , ο προπονητής έχει το μικρότερο μερίδιο ευθύνης. Η κύρια ευθύνη του είναι ότι ΔΕΝ απαίτησε μεταγραφές ενδεκαδάτων για να έρθει. Δυστυχώς , η μεγάλη ευθύνη είναι στη Διοίκηση (άλλωστε και ο τίγρης το αναγνώρισε).

ΜΟΝΟ ΑΕΚ

Mike 94 - 13/4/2021 17:34

Δεν είπα ότι είναι δική του ευθύνη για το φετινό χάλι. Μόνο αυτός δεν έχει ευθύνη για φέτος. Αλλά μόνος του έφαγε το κεφάλι του αυτή τη φορά. Αυτό εννοώ. Και ελπίζω να το γυρίσει κιόλας. Αν και δεν νομίζω να γυρνάει

Chrollium - 13/4/2021 14:03

Όπως λέει ο Mike 94, το όνομα του Χιμένεθ έχει γραφτεί ήδη με χρυσά γράμματα αλλά όταν συμπεριφέρεσαι με ασέβεια σε παίκτες και διοίκηση αλλά και προκατόχους της θέσης σου τότε θα σου συμπεριφερθούν και σε σένα με ασέβεια στα στραβοπατήματα σου.

evo21 - 13/4/2021 14:35

Ποιος ξενος προπονητης εχει κανει πρωταθλητισμο στο παρελθον , θελει κλειστο συμβολαιο , εχει κασε 1 μυριο και θελει και καλο προτζεκτ στα χερια του για να πρωταγωνιστησει και παλι ;;;

nikolopaido21 - 13/4/2021 16:23

Ο Ντούσαν! Ο Σάντος θέλει κάτι παραπάνω επίσης, αλλά αξίζει την υπέρβαση. Και ο Βαλβέρδε έχει κάνει πρωταθλητισμό! Τρολάρω εεεε;! Να σου πω άλλον ένα; Ο Μανόλο! Που πήρε τα σώβρακα του Ρουμάνου μέσα στη Τούμπα και ανάγκασε το Σαββίδη να μπει με κουμπούρι! Όποιος ναναι αρκεί να μην είναι Ρουμάνος με πατέρα μεγάλο όνομα προπονητή!

nikolopaido21 - 13/4/2021 16:15

Είναι ντροπή και μόνο ενώ στον πάγκο της ομάδας κάθεται ο προπονητής και ποδοσφαιριστές που μας έφεραν το τελευταίο πρωτάθλημα να συζητάνε κάποιοι το ενδεχόμενο να έρθει αυτός που απαξίωσε αυτό τον άνθρωπο και όλους τους ποδοσφαιριστές που πήρανε τον τίτλο. Να σας πω και κάτι φίλοι; Ο Μανόλο πήρε το πρωτάθλημα με χαμηλότερο μπατζετ από Λουτσέσκου και με αντιπάλους διαιτητές και ομάδες δορυφόρους του Παοκ του Λουτσέσκου του τσάμπα μάγκα! Άντε γιατί ορισμένοι έχουν ζάσει τη μπάλα.... Συνέχεια Άλλο κριτική στο Μανόλο (που παλεύει με λιγότερη από τη μισή ομάδα, χωρίς προετοιμασία και με τον παράγοντα πανδημία), θεμιτό κάποιοι να θέλουν άλλο προπονητή αλλά το Λουτσέσκου; Το Λουτσέσκου ρε εσείς; Έλεος κάπου! Λίγη τσίπα! ΑΕΚΑΡΑ είμαστε όχι το μαγαζάκι του κάθε τυχοδιώκτη.

Flos - 13/4/2021 15:27

Καλησπέρα σε όλους

Ρε αδερφέ lupin21 ο Κικι Φλόρες είναι ο ισπανός που ακούγεται?Η μηπως κανένας Βαλβέρδε να γουστάρουμε?

Lupin21 - 13/4/2021 16:04

Κανένας από τους 2

Mpilias - 13/4/2021 15:24

Πολλά λάθη ο κυρ Μανολο αλλά πως είναι δυνατόν να απαξιωνουμε τόσο αυτόν που δάκρυσε την βραδιά της φιεστας?

ΑΕΚ γίναμε από τους γονείς μας για το ιδεώδες κτλπ κτλπ δεν είναι σωστό αδέρφια να εκφραζόμαστε έτσι για κάποιον που προσφέρε κιόλας δεν πήρε μόνο..

taxiss21 - 13/4/2021 16:04

Για να τα λέμε όλα όπως ειναι: Ο Μανόλο ακόμα και το 2010-11 που είχε πρωτοέρθει, είχε βάλει πλάτη τότε να μην κάνουν προσφυγές στα δεδουλευμένα τους οι παίκτες και έστρωσε μια ομάδα για κύπελλο με καλά παιχνίδια. Πρώτο συν για τον ίδιο. Δεύτερο όταν ήρθε το 2017 σε μια περίοδο μιζέριας ξανά μας ανέβασε και βγήκαμε προκριματικά τσ λου από εκεί που ήμαστε 6οι και τελικό κυπέλλου που τον χάσαμε με τους γνωστούς παοκτροπους. Την επόμενη χρονιά φυσικά πρωτάθλημα, ξανά τελικό κυπέλλου και αήττητη... Συνέχεια πορεία στην Ευρώπη με επικά ματς και φυσικά νίκες σχεδόν σε όλα τα ντέρμπι. Μετά από ένα χρόνο τον ξανακάλεις να μαζέψει ένα χαλι, το κάνει σε ξαναπάει τελικό που τον χάνεις ξανά με άλλους τρόπους. Τον διώχνεις χωρίς λόγο και φέρνεις τον καρναβάλο Καρντοσο. Μετά από ενάμιση χρόνο ξανά μάνα τα ίδια να μαζέψει τα χάλια. Σορρι αλλά έχει προσφέρει πραγματικά πολλά πράγματα. Και ναι φέτος δεν τα πήγε καλά, κακή χρόνια έκανε και αρκετά σοβαρά λάθη. Αλλά είναι όλο λάθος εξαρχής δεν μας φταίει αυτός αποκλειστικά για όλα.

evo21 - 13/4/2021 16:00

Να δειτε οτι στο τελος θα ειναι ο Βαλβερδε.

Juggernaut - 13/4/2021 15:57

5 γκολ εφαγες στο γηπεδο σου και συνεχιζεις να στηριζεις Χιμενεθ ΑΕΚτζη.Αυτοι ειμαστε. Το πρωταθλημα εκεινο παραλιγο να το χασεις απο τον παοκ που βαραγε και εβγαζε πιστολια . Αν δεν τα κανε θα το χες χασει απο εγκληματα του Μανολο. Αμαν πια με την προσωπολατρεια.

MIMO21 - 13/4/2021 15:38

Πάρε το κύπελλο σε παρακαλώ ρε Μανολο πρώτα για την ΑΕΚΑΡΑ μας κ μετά γιατί σου αξίζει να φύγεις με ψηλά το κεφάλι κ άσε τους άλλους να σε λένε μπετατζη κ επικίνδυνο μετά από τόσους τίτλους τρομερές ανατροπές κ μια ομάδα που ήταν πραγματικά δική σου κ μας έκανε μετά από πολλά χρόνια κ πάλι να βγούμε στους δρόμους

φαντροκ - 13/4/2021 15:51

οσοι τον λενε μπετατζη κανουν μεγαλο λαθος.


το σωστο ειναι "παπατζης"... :p

kouropalatis21 - 13/4/2021 15:46

Ποιός Λουτσέσκου Ποιός Χιμένεθ? Το όραμα του προέδρου είναι να φτιάξει ομάδα που θα χτυπήσει το πρώτο ευρωπαϊκό κύπελλο για Ελληνική Ομάδα στην Αγιά Σοφιά. Αυτό λίγοι μπορούν να το κάνουν και ένας από αυτούς είναι ο Ράφαελ Μπενίτεθ και είναι ελεύθερος! Τίγρη όρμα τους...

TURBOAEKARA - 13/4/2021 15:43

Μανώλης τουλάχιστον μέχρι το τέλος και βλέποντας και κάνοντας.

Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να χαθεί η έξοδος στην Ευρώπη αν γίνει η αλλαγή στην παρούσα φάση. Άλλωστε κάτι καλό αρχίζει και δείχνει η ομάδα.

Accept21 - 13/4/2021 15:20

Στον Ρουμάνο πρέπει να επιβληθεί δια βίου απαγόρευση εισόδου στο Ναό για λόγους ηθικής τάξεως και διάπραξης επαναλαμβανόμενης ύβρεως. Ο επόμενο προπονητής θα είναι από Ισπανία και πρέπει να είναι ο Μανόλο. Εαν είναι μεγαλύτερο όνομα από το Μανόλο και δε γίνουν οι απαιτούμενες μεταγραφές το επόμενο Πάσχα του 2022 θα μπούμε σίγουρα με το Μανόλο στο Ναό.

TWINS21 - 13/4/2021 15:07

Ρε παιδιά είναι δυνατόν να φέρει τον Λουτσεσκου ; Είπαμε ο ΤΙΓΡΗΣ μπορεί να έχει κάνει λάθη και θα τα διορθώσει είμαι σίγουρος αλλά σιγά μην φέρει τον κλεφτοκοτά που μας έβριζες!!!

JuanRoman - 13/4/2021 15:02

Μια απορία έχω.

Μπήκατε στον κόπο να ακούσετε τί ειπώθηκε?


Ειπώθηκε καθαρά ότι ενώ ο Λουτσέσκου είναι καλός προπονητής, δεν τίθεται θέμα λόγω του τι έχει προηγηθεί.... Συνέχεια
Επίσης ο Κέτσε είπε ότι όταν είχε ακουστεί πρώτα για Λουτσέσκου, από την ΠΑΕ το χαρακτήρισαν ως αστείο.



Καλό είναι να ακούμε πρώτα τι λέει κάποιος και όχι απλά να βλέπουμε τον τίτλο και την φωτογραφία του Λουτσέσκου και να αρχίζουμε τα σχόλια...έλεος

AEK_GERA - 13/4/2021 14:38

Eλπιζω να μην υπαρχει ουτε μισος φιλαθλος της ΑΕΚ που να θελει τον Λουτσεσκου για προπονητη της ομαδας, ειναι σαν να θελετε πισω τον Λαζαρο ξερω γω ! Θυμαστε τι μας εσερνε το 18 και ποσο τον βριζαμε ,θα φαμε το δουλεμα της αρκουδας αν κανουν κανενα αστειο και τον φερουν, οχι εκει που φτυναμε να γλιφουμε! Καλος προπονητης αλλα μακρια και ουτε ζωγραφιστο...το τονιζω γιατι δεν διεψευσε τιποτα ο Κετσε, ''δεν ξερω'' ειπε, ασχετα αν το ειχε διαψευσει η ΠΑΕ οταν ειχαν βγει δημοσιευματα...... Συνέχεια
Μακαρι να ειναι ενα ηχηρο ονομα να φτιαχτουμε

evo21 - 13/4/2021 14:48

Αν ο Βιειρινια ηταν 26 χρονων και το 2017 ηταν 22 χρονων και επαιζε στο παοκ,,, και του τα σκαγαμε π.χ δε θα τον ηθελες στην ΑΕΚ αριστερο εξτρεμ και Λιβαι δεξια;

AEK_GERA - 13/4/2021 15:16

Οχι προφανως, αν ''κλεφτες'' μας ανεβαζε, ''κλεφτες'' μας κατεβαζε...αν εσενα σου αρεσαν αυτα που ελεγε για εμας και τον θες στην ΑΕΚ μονο επειδη ειναι καλος παιχτης, μαγκια σου φιλε μου...Ακομα και ο Μεσσι να ειναι, αν προσβαλει την ομαδα μου και πουλαει προπαγανδα στα προβατα για να τον δοξασουν, ειναι αδυνατον να τον θελω να φορα μετα την κιτρινομαυρη...Με την λογικη την δικη σου ας φερουμε και τον Λαζαρακο πισω δεν τρεχει κατσανο ε, περασμενα ξεχασμενα σωστα?

21AEKFC - 13/4/2021 15:11

Εντελώς άτοπο

21AEKFC - 13/4/2021 15:02

Εντελώς άτοπο

dragan21 - 13/4/2021 14:48

Ότι και να λέμε ,μακράν ο πιο αδικημένος κοουτς ..μια σεζόν ξεκίνησε από την αρχή με δική του προετοιμασία κ πήρε πρωτάθλημα ..τις υπόλοιπες φορές ερχόταν σαν κασκαντέρ να διορθώσει τα διορθωτα ....τι να πεις ,Ελλάδαρα με τους πιο σιχαμενους δημοσιογράφους που κάνουν κουμάντο στο αύριο κάθε σωματείου... Ο κλιπ φέτος εμεινε χωρίς αμυντικούς και πάει κατά διαόλου κ πέρυσι ήταν η καλύτερη Λίβερπουλ !! Ο Μανόλο όμως ,βγήκε αμπαλος , και πολλούς άλλους χαρακτηρισμούς από... Συνέχεια αναγνώστες που έχουν την κοντή μνήμη ..κρίμα ,

Bil22 - 13/4/2021 14:40

Χρόνια πολλά στην ΑΕΚΑΡΑΜΑΣ

sovereign_s - 13/4/2021 14:38

Υβρις!!! Ε οχι και λουτσεσκου, θα μας διχασει οχι με το καλημερα αλλα πριν το καλημερα, για μην πω οτι θα μας μαγαρισει.


Και απο ποτε ακριβως εγινε και πανω ραφιου ρε σεις? Κοροιδευομαστε στο χαλαρο μεταξυ τυριου και αχλαδιου? Ρε φερτε κανα σοβαρο να τελειωνουμε που σκεφτεστε να δωσετε και ενα χαρτι plus τον χρονο... Συνέχεια στον μαντη καλχα εκ τρανσιλβανιας, σκοντα ξανθης, σζμπαουκ και αλ χαλιλι χαλια μαυρα.


Λυπηθητε μας λεμε!!!


Οποιος θεωρει οτι με λουτσεσκου θα γινει νεα αρχη και ολα θα ειναι γαλαζια συννεφα, κελαιδησματα πουλιων και μονοκεροι, απλα να αλλαξει δουλεια, αθλημα και πλευρο.


Αυτα επρεπε ουτε καν σαν σκεψεις να υπαρχουν. Οπως και τα στατιστικα του σβαρνα, που με ενα ματς εγινε παλι παιχταρικουλας και οδοστρωτηρας.


Γιατι κατι μου λεει οτι δεν θα αλλαξει τιποτα....εεεε γιατι?

EmilioFourtado - 13/4/2021 14:32

Ρε παίδες, αφήστε τις παρελθοντολατρείες. Τι Σάντος διαβάζω, τι πρώην του ΠΑΟΚ κι Ολυμπιακού.

Πάμε για άλλα , φορεγιαλα.

Κίκε Φλόρεθ είναι το όνομα που ψάχνετε όλοι. Μακάρι να κλείσει να τελειώνει το θέμα και μετά ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΙΣΜΑ.

Όπως και να χει, όλο αυτό που συμβαίνει είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ασεβεια στον Μανόλο που με τα καλά και... Συνέχεια στραβά του έχει τιμήσει την ΑΕΚ όσο λίγοι. Ελπίζω όταν σταματήσει όλη αυτό και ξεχαστεί η φετινή σεζόν, να επιστρέψει σε κάποιο πόστο όπως πχ υπεύθυνος στις ακαδημίες.

Vedder21 - 13/4/2021 13:28

Θέλω να δω τι θα γίνει αν πάμε μόνο με νίκες μέχρι το τέλος, με καλές εμφανίσεις, και σηκώσουμε και το κύπελλο... Άμα λέω, άμα... Έχω την περιέργεια... (Ξέρω ειναι πολυ δύσκολο να συμβεί, αλλά μπάλα ειναι, όλα γίνονται...)

artistas21 - 13/4/2021 14:30

Σαν τι να γίνει; Θα είναι λάθος άμα κρίνουμε με βάση τα αποτελέσματα στα τελευταία 5 ματς της σεζόν. Τον Χιμένεθ στην ΑΕΚ τον ξέρουν πολύ καλά και από την καλή του πλευρά και από την ανάποδη. Τώρα στα τελευταία ματς θα βγάλουν συμπεράσμα αν τους κάνει ή όχι? Όσον αφορά τους παίκτες, αυτή την στιγμή υπάρχουν κάποιοι στο ρόστερ όπου έχει αποδειχθεί ότι είναι "λίγοι" για μια μεγάλη ΑΕΚ. Δηλαδή άμα κάνουν δύο καλά ματς στο τέλος, σημαίνει ότι κάνουν για την ομάδα? Θα είναι τελείως λάθος αν... Συνέχεια ξεγελαστουμε στο φινάλε από δύο καλά αποτελέσματα που μπορεί να έρθουν και ξαφνικά να νομίζουμε ότι λύθηκαν όλα τα προβλήματα. Ότι ήταν να δούμε το έχουμε δει ήδη.

Vedder21 - 13/4/2021 16:47

Απ’οτι καταλαβαίνω εγω απο το λιγο ποδόσφαιρο που ξέρω, ειναι πως ο Χιμένεθ αποκτήθηκε για να βγούμε δεύτεροι και να πάρουμε το κυπελλο... Αν εκπληρωθούν λοιπόν οι στόχοι, δεν θα ήταν άδικο να τον κρίνουμε απο ενα τραγικό αποτέλεσμα με τον ολυμπιακό;; Λέω εγω τώρα...

artistas21 - 13/4/2021 21:23

Το θεμα δεν ειναι τι ειναι δικαιο και τι αδικο για τον Χιμενεθ. Τι θεμα ειναι τι θελει η ΑΕΚ. Αν η ΑΕΚ κρινει οτι πρεπει να συνεχισει με τον Μανολο γιατι τον πιστευει, ας το κανει. Αν ομως δεν τον πιστευει πραγματικα και ειναι σιγουροι οτι μπορουν να φερουν κατι καλυτερο, θα ειναι λαθος να τον κρατησουν επειδη θα παρει το κυπελλο ή επειδη πηρε το πρωταθλημα πριν απο τρια χρονια.

Droit_Au_But - 13/4/2021 12:04

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Μανόλο Χιμένεθ που είναι πιο ΑΕΚ από όλους μας .να κάθεται στον πάγκο στα δύσκολα με το κεφάλι του ήδη παρμένο

GeorgePayne - 13/4/2021 14:24

Φιλε μου..

συγνωμη αλλα απο που κ ως που ο Χιμενεθ ειναι πιο ΑΕΚ απο ολους μας ..??

Αναρωτιεμαι αν τα σκευτεστε αυτα που γραφετε κ συμφωνουν κ αλλοι 60 μαζι σου

Υ.γ να κανω την ιδια ερωτηση που εκανες σε εναν φιλο.. Εισαι ΑΕΚ η Χιμενεθ..?

Droit_Au_But - 13/4/2021 20:20

94 συμφωνούν ήδη φίλε.

Περισσότεροι από οποιοδήποτε άλλο σχόλιο στο άρθρο.

Ακόμα και από αυτόν που το παίζει Κούρκουλος στους"Αδίστακτους" πουλώντας ελπίδες !

GeorgePayne - 13/4/2021 21:12

Αυτο βλεπω κ εγω φιλε μ.

Αφου υπαρχουν 94 που πιστευουν οτι ο Χιμενεθ ειναι πιο ΑΕΚ απο αυτους ... εγω δεν εχω να γραψω τιποτα αλλο

Φαντασου ποσο εχουμε μικρυνει σαν οπαδοι

Droit_Au_But - 13/4/2021 15:14

Είμαι ΑΕΚ και έχω φιλότιμο δεν είμαι αχάριστος και αγνώμων.

kinigos - 13/4/2021 12:34

Αν φύγει μόνος του θα χάσει την αποζημίωση, αυτό τον κρατάει όχι ότι είναι ΑΕΚ.

Droit_Au_But - 13/4/2021 13:21

Σίγουρα είσαι ΑΕΚ φίλε ;

psyxraimos - 13/4/2021 13:12

Φίλε kinigos να χρεώνεις κάποιον χωρίς να έχεις στοιχεία είναι κακό πράγμα. Όπως και να έχει ο άνθρωπος δουλεύει σε ένα τοξικό περιβάλλον αυτή τη στιγμή. Και εξακολουθεί και προσφέρει στην ΑΕΚ μας.

(Στα λέει αυτά άνθρωπος που ποτέ δεν ήθελε Μανόλο.) Να σεβόμαστε την ατομική αξία ανεξαρτήτως απόψεων για το πρόσωπο.

evo21 - 13/4/2021 12:58

Εβγαλε ψοφημια τους παιχτες του για να το παιξει Μουρινιο ο προπονηταρας που στα ντερμπι ηταν παπια . Ευχαριστησε τον εσυ και αλλοι , οχι εγω.

Fotakos69 - 13/4/2021 12:53

Φίλε μου με το ΑΖΗΜΙΩΤΟ κάθεται..εγώ πάντως δεν πληρώνομαι για να είμαι ΑΕΚ δεν ξέρω εσύ πως κρίνεις το τι σημαίνει να είσαι ΑΕΚτζης

MYSTHPIOS - 13/4/2021 12:46

Τα είπες όλα φίλε....

Christof1976 - 13/4/2021 12:40

το κεφαλι του το εφαγε μονος του οταν ανεχτηκε να μη γινουν μεταγγραφες οπως στρωνεις κοιμασαι μονος του αποκεφαλιστηκε

Zoran_ - 13/4/2021 12:39

Δεν κάθεται τσάμπα φίλε μου, πληρώνεται. Πιο ΑΕΚ από μας δεν είναι κανείς!

Johneto - 13/4/2021 14:22

Το ξαναγραφω. Κωστα σε αγαπαω, σε εκτιμαω αλλα οταν η ομαδα αγκομαχαει να πετυχει το minimum των στοχων, μια ομαδα απιστευτα λαβωμενη σωματικα, ψυχικα, το τελευταιο που θελει ειναι προπονητολογια λες και ειμαστε καλοκαιρι. Ξεκοψε το στον Βεργη και Τσουτσικα. Ακρα μυστικοτητα και προσηλωση στον στοχο απο ΟΛΟΥΣ.

sovereign_s - 13/4/2021 14:20

Υβρις!!! Ε οχι και λουτσεσκου, θα μας διχασει οχι με το καλημερα αλλα πριν το καλημερα, για μην πω οτι θα μας μαγαρισει.


Και απο ποτε ακριβως εγινε και πανω ραφιου ρε σεις? Κοροιδευομαστε στο χαλαρο μεταξυ τυριου και αχλαδιου? Ρε φερτε κανα σοβαρο να τελειωνουμε που σκεφτεστε να δωσετε και ενα χαρτι plus τον χρονο... Συνέχεια στον μαντη καλχα εκ τρανσιλβανιας, σκοντα ξανθης, σζμπαουκ και αλ χαλιλι χαλια μαυρα.


Λυπηθητε μας λεμε!!!


Οποιος θεωρει οτι με λουτσεσκου θα γινει νεα αρχη και ολα θα ειναι γαλαζια συννεφα, κελαιδησματα πουλιων και μονοκεροι, απλα να αλλαξει δουλεια, αθλημα και πλευρο.


Αυτα επρεπε ουτε καν σαν σκεψεις να υπαρχουν. Οπως και τα στατιστικα του σβαρνα, που με ενα ματς εγινε παλι παιχταρικουλας και οδοστρωτηρας.


Γιατι κατι μου λεει οτι δεν θα αλλαξει τιποτα....εεεε γιατι?

enosis_liakos - 13/4/2021 14:17

ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΣΑΝΤΟΣ

21AEKFC - 13/4/2021 13:59

Vasili_Constructor περιμένουμε να μας πεις

christ - 13/4/2021 14:12

Θα περιμένεις πολυ!!! Βαριέμαι όλους τους και καλά insiders που μας περνάνε για χαζούς... έφτασε να πει ότι θα συναντηθεί με τον Μελ και θα τον ρωτήσει ποιον προπονητή θα κλείσει.... κάπου έλεος...

Johneto - 13/4/2021 14:25

Δεν ειναι το δεξι του χερι αλλα καποια πραγματα παραπανω γνωριζει. Τοτε με τον Αραουχο οταν ολοι ειχαμε μαυρα μεσανυχτα αυτος το γνωριζει και μας προετοιμαζε. Τον Γεναρη αυτο επεσε εξω. Οκ, συμβαινουν αυτα, εδω πεφτουν εξω οι ρεπορτερ της ομαδας

21AEKFC - 13/4/2021 15:01

Φίλε και εγώ αυτό με τον Αραουχο θυμάμαι και γι αυτό και των ρωτάω

MarkosR21 - 13/4/2021 14:08

Αντε ρε τιγρη δωσε το τελικο οκ να χαρουμε ολοι μας , αρχισε η ειδοποιηση με τον προπονητη αδελφια ενωσιτες, μονο ΑΕΚ μαγκες μου

MarkosR21 - 13/4/2021 14:04

Αντε ρε τιγρη δωσε το τελικο οκ να χαρουμε ολοι μας , αρχισε η ειδοποιηση με τον προπονητη αδελφια ενωσιτες, μονο ΑΕΚ μαγκες μου

Predator1 - 13/4/2021 13:51

Φέρτε γκους χιτινγκ να πέσουν τα τσιμέντα! Αστειεύομαι!

2121AEK - 13/4/2021 13:47

Η ΑΕΚ και ο Λουτσεσκου είναι έννοιες αντίθετες.... ο τελευταίος προπονητης του κόσμου να είναι στην ΑΕΚ δεν έρχεται μετά τα παραληρήματα που έκανε εναντίον της τότε...

Τελείωσε αυτό το σενάριο. Και τέλος η ΑΕΚ θέλει προπονητή επιπέδου ΣΑΝΤΟΣ για να ξανακάνει restart και μόνο τέτοιες περιπτώσεις είναι αναγκαίες τώρα...αν θελουμε μεγάλη ομάδα.

aek_1924_ - 13/4/2021 13:46

Το όνομα του Χιμένεθ θα πλανάται πάνω από την ομάδα πολλά χρόνια ακόμα, όπως αυτό του Σκόκο. Και τον Γκουαρντιόλα να φέρουμε, στην πρώτη στραβή τον Χιμένεθ θα αναπολούν κάποιοι, κολλημένοι στο παρελθόν.

palpatine - 13/4/2021 13:44

Πλάκα μας κάνουν ε; δεν μπορεί απλά να σπάσουμε πλάκα γιαυτο το πέταξαν ε; αυτός που μας αποκάλεσε ναζιστες, χαρτινους, ότι κλέψαμε το πρωτάθλημα και σε κάθε του συνέντευξη για όλα τα κακα στην γη φταει η αεκ ε γισυτον υπάρχει φήμη να έρθει στην ομάδα; ντροπή και μόνο που το σκεφτήκαμε.

an0nymous - 13/4/2021 12:59

Όχι λουτσεσκου ρε ελεος.. Προσπαθήστε για βαλβερδε καλύτερα αν θέλει αλλιώς κάτι άλλο

Vedder21 - 13/4/2021 13:41

Ο Βαλβερδε που στην τελευταία του δουλειά προπονούσε τον Μεσι;; Σα να μου λες οτι ο Bill Gates αν φύγει απο τη Microsoft, να τον φέρουν να κάνει κουμάντο στον Γερμανό ενα πράγμα...

an0nymous - 13/4/2021 13:50

είπα αν θέλει.. αν δεν θέλει κάτι άλλο αλλά δεν μπορώ να ακούω για λουτσέσκου με όσα μας έλουσε.. ας φέρουν κάναν άλλον τότε.

Vedder21 - 13/4/2021 14:21

Συμφωνώ, μακριά ο Λουτσεσκου, αλλά για να καταλάβεις πως διαβάζεται αυτό που γράφεις. Του Μεσι το συμβόλαιο λήγει το καλοκαίρι. Αν θελει, ας έρθει στην ΑΕΚ, αλλιώς ας φέρουν κανέναν άλλον...

Tavernie - 13/4/2021 13:25

Οι τελικές μας ευθείες τα τελευταία χρόνια είναι κάτι εκατοντάδες χιλιόμετρα, αλλά κι έτσι νά 'ναι είναι ο σωστός χρόνος τώρα να το διατυμπανίζεις στα ραδιόφωνα;

Aekara_Jo4 - 13/4/2021 13:25

Αν είναι να πάμε σε τέτοια λύση εκατό φορές να μείνει ο Μανόλο. Αφού θέλουμε να αλλάξουμε επίπεδο μόνο προπονητή εγνωσμένης αξίας και καλό όνομα. Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα. Τουλάχιστον να αποχωρήσει γνωρίζοντας ότι θα τον διαδεχθεί κάποιος καλύτερος και όχι της σειράς ,θα είναι πιο τίμιο και αποδεκτό. Κανείς δεν θα καθόταν να λοιδορείται χωρίς να ευθύνεται αποκλειστικά και ξέροντας ότι είναι τελειωμένος αν δεν το λέγε η καρδούλα του όπως ο Μανόλο.

christ - 13/4/2021 13:23

Μόνο σαν κακόγουστο αστείο μπορεί να παρει κανεις την πιθανότητα να μπει ως προπονητής της ΑΕΚ στην Αγιά Σοφιά ο εχθρός της ΑΕΚ Ρουμάνος..... δεν με νοιάζει καθόλου αν είναι ή οχι καλος προπονητής... στον πάγκο της ΑΕΚ αυτος που κάθεται πρέπει να εχει και ήθος και αξιοπρέπεια και ο Λουτσεσκου αυτα τα εχει απωλέσει οριστικά απο το 18.

Nachito32 - 13/4/2021 12:28

Ουτε για αστειο

undeniable - 13/4/2021 13:20

Μιλάς για το υψηλό κασέ που θα δοθεί σε προπονητή; Αν μιλάς για τον Ρουμάνο, τότε το ηχητικό θα σε βοηθήσει να καταλάβεις καλύτερα την κατάσταση.

Nachito32 - 13/4/2021 19:34

Ακουσα το ηχητικο φιλε και καταλαβαινω οτι η ομαδα εχει μιλησει και με Λουτσεσκου. Τον Κετσε πλεον τον καταλαβαινουμε απο χιλιομετρα κι ας διαψευδει.

psyxraimos - 13/4/2021 13:04

Η δύναμη της ΑΕΚ είναι οι Αρχές της. Επιλογές που δεν σέβονται αυτές τις Αρχές δεν την "εκσυγχρονίζουν", την μικραίνουν.

Γι' αυτό δεν θέλω Λουτσέσκου.

akouratos - 13/4/2021 13:01

είπαμε.. όσο καλός και να είναι ο μάστορας χρειάζεται και καλά εργαλεία. διαφορετικά θα έρθει στιγμή που θα στραβώσει η δουλειά

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 13/4/2021 12:50

ΤΟ ΣΚΟΥΦΑΚΙ ΤΟΥ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙ Ο ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ....ΠΑΚΕΤΟ ΠΑΕΙ

taksim_21 - 13/4/2021 12:42

Η ευκαιρία του να δουλέψει καί σέ μια μεγάλη ομάδα.

KonstantinosP - 13/4/2021 12:41

Πάλι στα κεραμίδια μας βλέπω. Θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές.

taksim_21 - 13/4/2021 12:40

Ας έρθει ο Ρουμάνος. Ευκαιρία νά δουλέψει καί σέ μία μεγάλη ομάδα.

KoNstantinAEK - 13/4/2021 12:38

Καλο ειναι να μην υπάρχει παραπληροφοριση για το γήπεδο! Οσοι γνωρίζουν, ξερουν πολυ καλα οτι δεν θα προλάβει να βγει αδεια λειτουργίας πριν το καλοκαίρι του '22... Μπορει να μην αρέσει, αλλά καλο ειναι να μην αναπαράγουμε μόνο αυτό που μας αρέσει που μπορεί να μην ανταποκρίνεται και στην πραγματικότητα... Θα φαω dislikes το ξερω όπως εφαγα περυσι τέτοια εποχή που ελεγα οτι δεν μπαίνουμε καλοκαίρι του' 21 στο γηπεδο και επιβεβαιωθηκα πριν 3-4 μηνες, αλλα αυτή είναι η πραγματικότητα!... Συνέχεια Μακαρι βέβαια να βγω εντελώς λάθος και να τρέξουν πιο γρήγορα οι διαδικασίες!

palpatine - 13/4/2021 12:31

Μην κάνει καμία πλάκα και μας φέρει αυτόν που μας αποκάλεσε ναζιστες, χαρτινους και κλέφτες και όπου σταθεί και όπου βρεθεί μας βρίζει συνέχεια. Άδεια θα 3ιναι η Αγία Σοφία αν ερθει αυτό το πράμα στην ομάδα.

evo21 - 13/4/2021 12:21

Αν ψηθει με το προτζεκτ που θα του παρουσιασει ο Τιγρης , ανετα αναλαμβανει ο Ρουμανος. Τα υπολοιπα ειναι για 17 χρονων παιδια και κατω. Ορμα Τιγρι.

ismael_blanco - 13/4/2021 12:27

Σιγά μη δώσουμε 1 εκατομμύριο για τον Λουτσέσκου!

dikigoros_tu_diabolu - 13/4/2021 12:22

Κετσε αν και χθες ειχα αντιθετη αποψη,εχω να σου πω ενα μπραβο!! που υπερασπιστικες τον προπονητη της ομαδας μας στις ειρωνιες τους..

που ενω και χθες τους εξηγησες τι εννοουσε ο Χιμενεθ αυτοι συνεχιζουν και σημερα τα δικα τους σε τελειως λαθος βαση,γιατι μονο εκει μπορουν να πατησουν για να πουν κατι!

victor21R - 13/4/2021 12:06

Ελπίζω να έχει κλείσει ήδη ο νέος προπονητής ( έτσι ώστε να αρχίσει να παρακολουθεί ήδη την ομάδα και να είναι έτοιμος την κατάλληλη στιγμή ) και όπως ακούγεται αν είναι με πάνω από 1 εκατομμύριο συμβόλαιο , πάει να πει ότι είναι με καλό βιογραφικό από το πάνω ράφι. Όλα από τον προπονητή θα αρχίσουν πάλι...

ΕΠΟΜΕΝΟ

 

 

29/04 - 21:09
Αυτοκτονία και αποκλεισμός για την ΑΕΚ!
the_teacher - 09/05 - 18:19
---Άντε παρατήστε μας πια ρε. Όλοι σας. Από Μελισσανιδη μέχρι τον τελευταίο παίχτη. Έχουμε φτάσει στο σημείο να αποκλειόμαστε και να αισθανόμαστε ανακούφιση, επειδή δε θα γίνουμε ρεζίλι στον τελικό. Αυτή η ΑΕΚ είναι μια ντροπή για την Ιστορία της και αυτοί που τη σχεδίασαν χρωστάνε ένα συγγνώμη. Συγγνώμη που είναι άσχετοι με το ποδόσφαιρο και που έφτασαν με τα εγκλήματα τους την ΑΕΚ σε αυτό το σημείο ντροπής. Όλοι όσοι είστε κοντά στην ΑΕΚ μάς οφείλετε μια συγγνώμη. Γιατί άλλος ανεχτηκε κι άλλος αποδέχτηκε σιωπηλά όλα αυτά τα εγκλήματα. Τις παλινωδίες με τους κουμπαραδες, τους παίχτες από τα πανέρια που βαφτίζονταν παιχταράδες, τους Καρντόσο, τη μιζέρια, τις αρλούμπες για την οικονομική πολιτική της ΠΑΕ. Η ΑΕΚ έχει χάσει τα πάντα. Την ψυχή της, την ταυτότητά της, τη διαχρονική της ποιότητα, ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Πηγαίνει κι έρχεται από γήπεδο σε γήπεδο σαν θίασος ποικιλιων, με νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου, ατάλαντη και βαρετή. Μια ομάδα με αρχηγό που είναι η σημαία αυτής της νοοτροπίας. Μια ομάδα-νεκροταφείο ταλέντου και φιλοδοξιας. Να τη χαίρονται όσοι την κατάντησαν έτσι. Να τη βλέπουν, να την καμαρώνουν. Ντροπή σε όλους σας.
05/05 - 19:27
ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-2 (ΤΕΛΙΚΟ)
DF1972 - 07/05 - 14:25
---Τ Ε Λ Ο Σ! Ως εδώ... Ο γιος μου λέει "πάλι τα ίδια ρε μπαμπά;", η κόρη μου γελάει με τις αντιδράσεις μου, η γυναίκα μου λέει: "δεν βάζεις καλύτερα Μέλισσες και Survivor, μην μου πάθεις τίποτα, έχεις ανεβάσει πίεση"... Ε, λοιπόν Μέλισσες και Survivor!!! Ουστ ξεφτιλισμένοι, ντροπή σας που κατάντησατε την ΑΕΚαρα ΜΑΣ. Δική μας είναι η ΑΕΚ ρε ξεφτίλες! Ουστ από εδώ!!!
05/05 - 23:49
Διάλυση σε ένα τρίλεπτο για την ΑΕΚ
Φοίνικας - 06/05 - 21:40
---Η ιστορία και το DNA της ΑΕΚ δεν αλλοιώνονται μόνο επειδή μια χρονιά βρέθηκε διοικητικά και ιδιοκτησιακά παρατημένη, λεηλατημενη, χρόνια κατακρεουργημενη, ουσιαστικά αφραγκη και χρεοκοπημενη, χωρίς δικαίωμα μεταγραφών και με παιχτακια σαν τον Σιαλμα να κάνουν προσφυγή και να μένουν ελεύθεροι με αποτέλεσμα να πολεμα και να δίνει μια άνιση μάχη απέναντι σε διαιτητικές σφαγες και παραρτήματα του δυνάστη που τελικά οδήγησαν στον υποβιβασμό της ομάδας μας.Η ιστορία και το DNA της ΑΕΚ αλλοιώνονται αγρίως τα τελευταία 3 χρόνια, όταν δεν μαζεύει βαθμό σε ευρωπαϊκό όμιλο (γιατί κάποιος αποφάσισε να κάνει τα λεφτά της ομάδας κουμπαρα και να πάει να παίξει με χαφ τον Αλεφ και τον Μοραν και εξτρεμ τον Ντελετιτς και τον Κλωναριδη), όταν χάνει 4 σερί τελικούς κυπέλλου, τους 3 μάλιστα από τον ίδιο αντίπαλο, όταν μένει εκτός τίτλου από τον Νοέμβρη, όταν παλεύει μεταξύ 3ης και 5ης θέσης με 35 βαθμούς διαφορά από την κορυφη, όταν σε μέσα σε 6 χρόνια έχει μαζέψει 3 τριαρες, 2 τεσσαρες και 1 εντός έδρας πεντάρα από τον γαυρο χωρίς να έχει ανταποδώσει μια φορά, όταν σε 33 συνεχόμενους αγώνες με ΟΣΦΠ, Παοκ και Παο έχει μόνο 3 νίκες και ένα σωρό ήττες λες και είναι ο Λεβαδειακος, όταν έχει γίνει πελάτης του χειρότερου παοκ των τελευταίων 5 χρόνων και χάνει 4 φορές από εκείνον μέσα σε ένα μήνα, όταν κοντεύει να φάει μισή κατοστάδα γκολ σε ένα πρωτάθλημα, και πόσα ακόμα επιμέρους που πραγματικά υποβιβαζουν αυτά τα τεράστια τρία γράμματα. Γιατί καμιά φορά αυτοί οι "υποβιβασμοι" και κυρίως η ανοχή που δείχνουμε σε αυτούς είναι πιο επικίνδυνοι κι από έναν κυριολεκτικο υποβιβασμό σε μικρότερη κατηγορία.Το μεγαλύτερο κακό που μας έκανε εκείνο το ρημάδι το 2013, είναι ότι μας έκανε "και μη χειροτεράκηδες". Αφού η ομάδα δεν χρωστάει και δεν κινδυνεύει να πέσει κατηγορία, όσες πικρές και να τρώμε, έχουμε κάποιους που στην πρώτη κριτική που θα ασκηθεί στην διοίκηση θα σου πουν "α ρε Αδαμιδοθανοπολους που θέλετε". Φτάσαμε στο σημείο να διαβάζουμε ότι ο Μελισσανίδης σκεφτεται να φύγει επειδή ανήρτησε ένα πανό διαμαρτυρίας η Original για το οποίο είχε απόλυτα δίκιο, και το 85% των σχολίων να καταφερονται κατά της Original με τρόμο να μην στεναχωρηθει ο Μελ. Αν είναι δυνατόν.Συνεπώς? Ας κοιτάξουμε την μάπα μας στον καθρέφτη και θα δούμε ένα κομμάτι του προβλήματος. Εμείς οι ίδιοι ρίξαμε χαμηλά τον πηχυ και εμείς οι ίδιοι γίναμε ανεκτικοι στην παταγώδη αποτυχία. Πως γυρνάει αυτό τώρα μάγκες μου? Πως? Με την νοοτροπία που έχει καλλιεργηθεί την τελευταία 3ετια και κυρίως την ακαμπτη πολιτική του Μελ δεν γυρνάει. Με πονάει πολύ, αλλά αλήθεια δεν ξέρω πως γυρνάει αυτό το πράγμα έχοντας δει πλέον για τα καλά τον τρόπο που λειτουργεί ο πρόεδρος.Ένα τελευταίο που το νιώθω πολύ βαρύ μέσα μου. Κρίμα ρε πρόεδρε να μας βγάζεις ξινό από την μύτη το σπίτι μας, την γηπεδαρα μας που μετά από τόσα χρόνια λαχταρουμε να μπούμε μέσα. Είναι εντελώς χειριστικο και συναισθηματικά εκβιαστικο, όλα αυτά τα χρονια η ιστορική κατρακύλα της ομάδας μας να γίνεται (σιωπηρά ή και φωναχτά) στο όνομα της επιστροφής στο σπίτι.
05/05 - 19:27
ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-2 (ΤΕΛΙΚΟ)
Valderama - 06/05 - 15:39
---ελπίζωντας λόγο μαζοχισμού στην ανατροπή θα πω το εξής. όσα γήπεδα, όσα προπονητήρια, αυτό που έχω ζήσει μετα το πρωτάθλημα και ιδιαίτερα επί κορωνοιού με την ΑΕΚ δεν το συγχωρώ από κανέναν ευεργέτη - επενδυτή ή όπως θέλει να λέγεται. Να πανε όλοι τους στην ευχή του θεού και να μη τους ξανακούσω μου έχουν καταστρέψει την υγεία μου...η πιο μαύρη σελίδα έιναι που ζούμε ΝΤΡΟΠΗ!
05/05 - 19:27
ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-2 (ΤΕΛΙΚΟ)
aekarrwsteia - 07/05 - 14:23
---Το γηπεδο χτιζεται, η ΑΕΚ γκρεμίζεται.